Just nu... II

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu... II

Just nu vet jag knappt vad jag ska ta mig till.
Fjärde dagen med antibiotika. Fjärde dagen med cocillana.
Femte veckan med hosta.
Sex veckor på söndag, borde jag fira? Köpa tårta och blommor eller något?

Stod just och hostade så jag grät och hulkade upp saliv i handfatet.
Känns ABSOLUT som att jag blivit bättre........ :arghh:

Men fy =( =( Hoppas du blir bättre snart!

---------

Just nu sitter jag i skolan och gör en massa saker som inte är plugg... men, lite pluggrelaterat också... Håller bl a på att inse att jag nog måste äta mer...(pluggar till kock, drf det är pluggrelaterat)...

//r

kl

Just nu sitter jag i soffan och väntar på sonens taxi hem från skolan. Sen blir det städning, tyvärr.

*Kl*

Just nu är jag lite trött efter att inatt ha sovit typ 2.30-6.45 (värt sömnbristen dock! :D ) och därefter varit i stallet samt jobbat. Tur att jag har bra kollegor på jobbet :)

Hur har det gått? Pepp pepp!

kl

Just nu är jag väldigt nöjd över att jag lyckades skriva om en irriterad spelrecension från något som förmodligen lät "utvecklarna är dumma i huvudet och monstren är kukhuvuden och alla är kukhuvuden fittor wääh wääh" till att faktiskt bli... well, sansad, och med bara ett "jävla" på 5000 tecken. Om än fortsatt väldigt irriterad. Skitspel. Wääh.

Hahah vilket?

Just nu har jag precis vaknat och undrar om man kan få ledvärk av antibiotika? Eller har jag bara... hostat sönder hela kroppen? I övrigt... glad men TRÖTT.

Amnesia: A Machine For Pigs. Maken till värdelöst, överpretentiöst huvudet uppe i röven-skitspel har jag fan aldrig sett. -_- Texten ligger för övrigt på bloggen, jag var så irriterad direkt efter att ha spelat klart det att jag var tvungen att skriva det på en gång haha.

Kl

Just nu är jag i Stuttgart. Vill bara hem! Känns så jävla komplicerat just nu. Vad är rätt och fel?

kl

Just nu sitter jag i skolan, har fyllt i min mat i kostkoll (intressant!), men inte kommit mig för att börja plugga ännu...

//r

*Kl*

Just nu sitter jag och väntar på bussen hem till Staffanstorp. Har haft ett bra 1,5-timmespass på gymmet :) (Och innan det frukostfodrat, släppt ut tolv hästar, mockat tre boxar, städat en transport, ridit två ponnyer, fyllt tre vattenhinkar, sex foderhinkar och tolv höpåsar.)

Haha, det var ursprungligen verkligen menat att vara ett "JAG ÄR FAN SÅ IRRITERAD OCH NU JÄVLAR SKA JAG GNÄLLA OCH VARA NEGATIV OCH SÅ FÅR FOLK TYCKA VAD FAAAN DE VILL"-inlägg utan någon större eftertanke (är fortfarande menat så, bara med lite färre spydigheter och svordomar), men tack. <3

kl

Just nu sitter jag i soffan och äter mat efter att ha varit i stallet och ridit en kort sväng i paddocken.

Jag har skrivit 1,5 A4 nu. Fick ta bort allt och börja om (My life <3). Men nu går det väl lite bättre... Avbröt gårdagens plugg med en utekväll med vännerna för att helt koppla bort hjärnan från tentan. Nu sitter jag fast med den igen, haha. Ska gå iväg och köpa godis så jag får en sockerkick till hjärnan tror jag!

KL

Är rastlös och trött samtidigt = värsta känslan jag vet. Har precis sett ett avsnitt Elementery vilket är en sjukt bra serie!

När man nästan börjar gråta för att man inte får upp påsen med nötkräm... Då ska man inte ha nötkräm.

JAG VILL HA NÖTKRÄM!!!!! :arghh:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag fick en fråga från min partner här om dagen, som gjorde mig lite bestört... Han frågade vad jag skulle med honom till om det inte är...
2
Svar
31
· Visningar
1 870
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 326
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 390
Senast: Sassy
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 860
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Storlek röd Kong?