Just nu... II

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu... II

Ja, och fin var den också :) Det lilla jag såg, zappade nämligen också bara förbi.

Blir ju för övrigt sjukt spännande att se vem han väljer i slutet tycker jag!

Men du, visst är söndagen bara repris av lördagens avsnitt?

Tvärtom väl? Lördagen repris av förra söndagens avsnitt?
Och ja! Hejar på hon med hästarna nu när Kacie B fick åka hem.

Jaha, ja så måste det ju vara! Då är jag jag med.

Mmm hon är helt OK men varför har han behållit tråk-Nicki för?

Jag vet knappt vem det är en, och det säger väl en del :p
Och förstår mig verkligen inte alls på Courtney, fortfarande. Ska bli spännande att se hur det går!

kl
Just nu sitter jag och dreglar över olika sorters pennor och önskade at jag hade mycket mer pengar.

kl

Just nu, eller på senare tid egentligen inte bara just nu, saknar jag verkligen att dansa i strippklubb... Människorna jag träffade där, att öva på tricks, dansa. Vardagen i mina favoritklubbar. Jag har abstinens.

Jag försöker påminna mig själv om all skit man fick ta, men det känns inte som att det hjälper.

kl

Just nu har jag precis skrivit klart ett blogginlägg här på buke och ska strax lägga mig.

Drygt!

kl

Just nu är jag glad för att jag gick upp med sambon. Har ätit frukost och är vaken redan nu liksom!:) Måste ju ställa om dygnet till nästa vecka!

Just nu funderar jag på vad jag ska äta och när jag borde släpa mig iväg till lungröntgen. Spännande detta.

*Kl*

Just nu sitter jag på anstaltens yrkesutbildning. Tyvärr med väldigt ont i huvudet. Har haft det sen jag vaknade igår vid 11 och det vägrar släppa. Jag har aldrig ont i huvudet så det är verkligen inte likt mig :mad:

kl

Just nu känner jag mig som något jäkla OCD-mongo, eftersom jag försöker snygga upp min desktop och får frispel när jag konstaterar att ikonerna inte går att dela upp efter kategori och samtidigt går att lägga symmetriskt och därtill passa bakgrunden. Aaaaaaahhhhhh.

*KL*

Just nu är jag gör-exalterad för jag har fallit för buke-trycket och beställt min första menskopp! Nu ska det jädrarmig blödas :D :D :banana:

Ja, grattis då å grupptryckets vägnar :D

kl

Just nu har jag precis sett klart tvprogrammet jag skulle se och skulle behöva sova lite men det lär inte funka ändå.

Nu ska det jädrarmig blödas

oaor49.gif

kl

Just nu spelar jag Far Cry 3 och tecknar mellan matcherna.

Just nu sitter jag och dreglar över en awesome deal på promarkers, bara 2200spänn! :d Jag har råd! Lovar! ...right

Penstore som har dealen har dessutom köpt Svanströms gamla lokaler och är alltså granne med mig nu. Vet vart jag ska hänga som en unge i världens största godisbutik imorgon...

kl

just nu är jag på väg till stallet. Om typ 5 min. Lite segt att komma iväg idag.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag fick en fråga från min partner här om dagen, som gjorde mig lite bestört... Han frågade vad jag skulle med honom till om det inte är...
2
Svar
31
· Visningar
1 888
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 333
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 390
Senast: Sassy
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 877
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Stora shoppingtråden III