Just nu... II

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu... II

Du får väl uppdatera sen:rofl:
Jag skulle inte våga trycka upp en menskopp i fitty, men det är ju en fantastiskt uppfinning!

Tacka vet jag hormonspiral. Har inte haft mens på flera månader nu :)

Kl

Just nu kollar jag på tv. Har städat några timmar så förtjänar en paus.

kl

Anlägger Auschwitz för bananflugor i mitt kök. Jag slår normalt inte ens mygg, men jag njuter verkligen av att se de här små vidriga sattygen hjälplöst försöka ta sig upp ur vinägerfällorna medan de långsamt drunknar. Muahahaha.

*Kl*

Just nu försöker jag släppa min stress inför imorgon, eftersom det hela har löst sig, och samlar kraft för att orka dammsuga. Och måla naglarna. Och äta något. Och helst sova inom en halvtimme. Good luck, Chuck liksom :p

alltså, jag vet fortfarande inte om jag vågar. Men samtidigt låter det så fantastiskt härligt att inte behöva mixtra med en massa skit, speciellt med en kropp som min som är ur balans i 10-12 dagar om jag använder tampong... Så jag får stålsätta mig. Och kanske dö på kuppen :p

*KL*

Just nu känner jag mig hopplös och som att jag för alltid kommer vara ensam och dö ensam och leva ensam och blööö - för jag har kommit till insikt: jag orkar inte dejta. Det är så jävla jobbigt och TRÅKIGT. Jag vill vara i ett förhållande, det trivs jag med, men jag orkar fan ALDRIG mer dejta. Kan det inte bara vara som i mellanstadiet när man frågade chans utan att typ ens ha pratat innan?

Jag vill inte använda hormoner! Slutade med p-piller för en vecka sen:banana:

Lillagoajag: Men du är ju så ung! Dejta låter så fel då:o Dejta inte! :D

alltså, jag vet fortfarande inte om jag vågar. Men samtidigt låter det så fantastiskt härligt att inte behöva mixtra med en massa skit, speciellt med en kropp som min som är ur balans i 10-12 dagar om jag använder tampong... Så jag får stålsätta mig. Och kanske dö på kuppen :p

Jag använder m-kopp sen typ måånga år tillbaka! Jag är svinnöjd! :) Känns inte eller syns inte att den sitter där. Får påminna mig själv om att ta ut o byta den!

Läcker inte de minsta eller något! INGEN nackdel :bow:

kl

Just nu sitter jag och skickar roliga bilder till sambons systrar, men jag har en känsla av att det bara är jag som tycker att det är kulO_o:angel:
De är som jävla bittra allihopa! :cool:

HAHA, jag avlider här i min ensamhet!

tumblr_mn3sjxiGxA1r3jsrko1_500.jpg

kl

Just nu sitter jag och skickar roliga bilder till sambons systrar, men jag har en känsla av att det bara är jag som tycker att det är kulO_o:angel:
De är som jävla bittra allihopa! :cool:

HAHA, jag avlider här i min ensamhet!

tumblr_mn3sjxiGxA1r3jsrko1_500.jpg

HAHAHAHAHAHA!!!! Jag kan avlida med dig, tyckte det var SJUKT roligt :D!

KL

Just nu sitter jag och hostar, nyser, snorar (:wtf:) och använder ALL min tankekraft till att förneka förkylning!!

Jag tror du tycker om 9gag, prova om du inte varit där.

Jag behöver med m-kopp, vart får man ens tag på det?

imgur, 9gag, iwastesomuchtime :D Säg farväl till ditt liv haha!

(failbook/failblog, nej men det är inte såhär jag spenderar mina dar, lovar)

Uppdatering: nu sitter menskoppshelvetet där i alla fall. om den sitter rätt får tiden utvisa. Och jag har typ sår. Tips: långa naglar är inte bra för grävande i de nedre regionerna.

kl

Just nu har jag, mot bättre vetande, åter registrerat mig på Twitter. Ser fram emot att se exakt hur lång tid det tar innan någon retweetar typ Jonas Gardell eller den där Lady-feministen och gör att jag måste headdesk:a tangentbordet.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag fick en fråga från min partner här om dagen, som gjorde mig lite bestört... Han frågade vad jag skulle med honom till om det inte är...
2
Svar
31
· Visningar
1 890
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 336
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 390
Senast: Sassy
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 885
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar