Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Ja men det är klart, har du inte vilat på flera år så... VC i en nötpåse.
Kl
Just nu skrålar jag Beck-låtar för full hals och fuldansar medan katten tittar misstänksamt på mig. Tur att hon inte kan hantera touch-telefon, annars hade hon nog ringt psyket direkt.
Just nu har jag precis ätit makaroner med köttfärssås. Väldigt gott! Samlar kraft för att åka till Svenska foder och sen till stallet och efter det hämta dottern.
Just nu sitter jag med tårar i ögonen för att jag saknar min bästa vän något så otroligt mycket. Måste avståndet mellan Storbritannien och USA verkligen vara så stort? Jag vill ha henne här, nu, och bara prata om allt som är och har varit och ska bli.
Just nu hänger jag med ragget, dricker äckligt kentvin, turas om att spela GTA och skissar.
Just nu har jag även för 702:a gången kommit till insikt med att hår tamigfan är det värsta som finns att rita. Hår och textiler. Jag ska bara göra flintskalliga, nakna gubbar i fortsättningen.
Just nu sitter jag och dreglar över sms-lån, sådär som jag sa att jag aldrig skulle göra. Och så tycker jag att min doktor kunde ringt mer än en gång igår, eftersom hon ringer från dolt nummer och jag råkade missa samtalet. Vill veta vad det är för fel på mig!! 7veckor med hosta imorgon...
(det pinsamma nu är förstås när Stormkast bara "är du dum i huvudet? Det där är inte Ghost..." varpå jag ska krypa in under soffan och skämmas)
Men jag förstår dig, hatar fan tyg. Sjukt lovande skiss dock!
Just nu sitter jag och dricker hett kaffe i ett försök att sluta frysa. Och så fixa håret och så lite smink och så cider och middag. Sedan blir det all in tv-spelskväll MED INTERNET. Hej Borderlands 2 DLC's som vägrat funka.
Just nu har jag precis upptäckt att Christian Slater är med i Nymphomaniac. Jag avskyr precis allt Lars Von Trier gjort och gör, men alltså ja, ja, jag kan tänka mig att se en film om/med sex och med Christian Slater.
Just nu lyssnar jag på Sugarplum Fairy och intalar mig fortsatt att det inte är DEN Kristian som är död. Inte den trevliga killen från grannstaden och vars band jag en gång älskade så. För jag tror att den dagen jag faktiskt kommer över förnekelsen så kommer jag att bryta ihop. Totalt.
Juridik & Ekonomi
Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.