Just nu... II

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu... II

Ja men det är klart, har du inte vilat på flera år så... :p VC i en nötpåse.

Kl
Just nu skrålar jag Beck-låtar för full hals och fuldansar medan katten tittar misstänksamt på mig. Tur att hon inte kan hantera touch-telefon, annars hade hon nog ringt psyket direkt.

kl

Just nu har jag lite småångest för att jag inte presterade så bra på en superduperviktig grej. Fanfanfan!!! :(

*Kl*

Just nu har jag precis ätit makaroner med köttfärssås. Väldigt gott! Samlar kraft för att åka till Svenska foder och sen till stallet och efter det hämta dottern.

kl

Just nu har jag precis ätit lunch och tagit det lugnt en stund efter en stressad förmiddag.
Snart dags att hämta tösen på dagis.

*Kl*

Just nu ser jag på fotboll, äter Ballerina Mjölkchoklad, dricker mjölk och messar med några kollegor och annat löst folk :D

KL

Just nu sitter jag med tårar i ögonen för att jag saknar min bästa vän något så otroligt mycket. Måste avståndet mellan Storbritannien och USA verkligen vara så stort? Jag vill ha henne här, nu, och bara prata om allt som är och har varit och ska bli.

kl

Just nu hänger jag med ragget, dricker äckligt kentvin, turas om att spela GTA och skissar.

IMG_3752.jpg

Just nu har jag även för 702:a gången kommit till insikt med att hår tamigfan är det värsta som finns att rita. Hår och textiler. Jag ska bara göra flintskalliga, nakna gubbar i fortsättningen.

Senast ändrad:

GHOOOOST :love:

Just nu sitter jag och dreglar över sms-lån, sådär som jag sa att jag aldrig skulle göra. Och så tycker jag att min doktor kunde ringt mer än en gång igår, eftersom hon ringer från dolt nummer och jag råkade missa samtalet. Vill veta vad det är för fel på mig!! 7veckor med hosta imorgon... :meh:

(det pinsamma nu är förstås när Stormkast bara "är du dum i huvudet? Det där är inte Ghost..." varpå jag ska krypa in under soffan och skämmas)

*Kl*

Just nu kör vi dans här hemma :D (D.v.s. jag, min snart 2,5-åriga dotter och den 1,5-åriga golden-tiken :banana: )

Senast ändrad:

Vilken tur att det är Ghost dårå! (Men han är på väg att bli skrotad för att jag får damp på balaclavan. PALLA RITA TYG.)

Phew! :p

Men jag förstår dig, hatar fan tyg. Sjukt lovande skiss dock!

Just nu sitter jag och dricker hett kaffe i ett försök att sluta frysa. Och så fixa håret och så lite smink och så cider och middag. Sedan blir det all in tv-spelskväll MED INTERNET. Hej Borderlands 2 DLC's som vägrat funka.

kl

Just nu har jag precis upptäckt att Christian Slater är med i Nymphomaniac. Jag avskyr precis allt Lars Von Trier gjort och gör, men alltså ja, ja, jag kan tänka mig att se en film om/med sex och med Christian Slater.

Mvh Stormkasts äggstockar som dansar samba.

kl

Just nu lyssnar jag på Sugarplum Fairy och intalar mig fortsatt att det inte är DEN Kristian som är död. Inte den trevliga killen från grannstaden och vars band jag en gång älskade så. För jag tror att den dagen jag faktiskt kommer över förnekelsen så kommer jag att bryta ihop. Totalt.

kl

Just nu dricker jag Fanta zero och försöker fördriva tiden tills det är dags för samtal hos psykologen.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag fick en fråga från min partner här om dagen, som gjorde mig lite bestört... Han frågade vad jag skulle med honom till om det inte är...
2
Svar
31
· Visningar
1 894
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 337
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 391
Senast: Sassy
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 897
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Utreda för allergi eller inte
  • Akvarietråden V