Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Just nu behöver jag en kick i arslet så jag tar mig ut på en promenad!
Har pluggat i 7 timmar och det blir ingen ridning idag så jag måste f*n i mig uuuuuut!
Du vet väl om att du har 21 dagar extra på dig, utöver ett år alltså?
Kan trösta dig med att även jag får göra om grunden på en av mina. Var säker på att hon skulle avlivas och när hon blev friskförklarad glömde jag uppenbarligen bort vaccinationen
Just nu är jag hemkommen från samtalet med psykologen och är glad över att hon gav mig en halvtimma extra idag.
Väntar på att svärmor ska komma och ta tösen till hennes gymnastik och sen kör jag till stallet och lasttränar. Eller snarare övningskör honom så han får träna balansen i transporten.
Jag har glömt det med säkert ett halvår. Har inte haft hästen hemma på så länge att det där helt har fallit ur minnet. Men men, nya tag och veterinärerna här i trakterna brukar åtminstone inte vara svindyra.
*Kl*
Just nu är jag rätt stressad över att jag fortfarande inte har någon barnvakt till dottern imorgon. Och dagis stänger klockan 18.00. Och jag slutar klockan 19.00. Och jag är lite bekymrad över det.
Synd du bor en bit bort, kunde hjälpt dig annars
Hoppas det löser sig.
Kl
Just nu har jag precis ätit. Nyss hemkommen från stallet och hästens balansövning i släpet en kort tur. Gick bättre än väntat, men han gillar verkligen inte att åka släp. Men lika bra han lär sig!
Det hade varit smidigt! Mathilde är en lätt unge att passa men det hjälper ju inte när folk inte kan Håller tummarna! Vet inte riktigt vad jag ska göra annars. Mitt jobb kan man liksom inte bara lämna
*Kl*
Just nu funderar jag på om jag ska platta eller locka håret samt vilken färg jag ska ha på naglarna. Velar mellan turkos och pistagegrön!
Mycket spännande och jävligt komplicerat. Tänker inte dra den långa historien men hon har varit sjuk och är efter det känslig mot förändring - vaccination gör att hon bland annat får fånganfall.
Och försöker komma på vart stressen och ångesten kommer ifrån. Och kanske mest, hur ska jag jobba bort så mycket av det som möjligt? Steg 1: tjäna ihop lite pengar. 7 veckors sjukdom har INTE varit bra för plånboken.
Men så ligger också all den diffusa ångesten jag verkligen inte kan sätta fingret på och bara KVÄVER. Känns inte som att jag har något syre kvar. Och jag har ju vissa saker jag kan göra något åt, men inte ikväll och inte allt på en gång. AAAHH
Juridik & Ekonomi
Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.