Just nu... II

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu... II

Just nu kollar jag på Veckan Brott med min idol Leif samtidigt som hunden har däckat ;)

4191abc835d511e399af22000a9e29bc_8.jpg

Kl

Just nu bölar jag. För att jag är förkyld. Och jag blir hundra gånger ynkligare än alla världens stereotypa män som alla våra fördomar byggt upp, tillsammans. YNK! Och jag har inte ens varit sjuk i två dygn!

kl

Just nu är jag ledsen för att livet tog en helt annan vändning idag än vad jag trodde.
Nu vet jag inte hur något kommer att längre och livet känns hopplöst. Det är nästan så jag bara vill försvinna från jordens yta.

Men :( Uscha. Hoppas det ordnar sig vad det nu är som hänt. Pepp-kram härifrån!

--------------

Just nu väntar jag på att pv ska komma hem.

//r

Jag hoppas också att det ordnar sig vad som än har hänt!:(

kl

Just nu upptäckte jag några roliga videor på youtube! Barns/tonåringars reaktioner på olika videoklipp:rofl:

+ got2be

Tack för omtanken!
Hoppas det ordnar sig men just nu känns allt bara hopplöst..

Kl

Just nu väntar jag på att Grey's anatomi ska börja.

Just nu sitter jag i soffan helt sjukt uppe i varv.
Ikväll tack och lov inte pga ångest (även om den nog bidrar till att det är SÅ mycket överenergi och att jag inte kan slappna av alls). MEN, ska till Oslo imorn! Fest och musik :love: Välbehövligt, tror jag.

kl

Just nu kollar jag på big bang Theory och sen blir det att försöka sova.

kl

Just nu ska jag försöka ta mig ur sängen för att orka leva idag också.

Hoppas du känner dig bättre!

kl

Just nu dricker jag vin, lyssnar på underbar fasıl och försöker peppa min stackars kille som jobbar som en tok här bredvid.

kl

Sitter och försöker få i mig frukost men det går inte speciellt bra. Ska köra lillan till dagis om en stund och sen ska jag ha ångest fram till efter lunch då jag ska på ett möte som kan gå åt vilket håll som helst. Beroende på det så får jag se om livet blir lite enklare att leva igen.

Hoppas ditt möte går bra. Pepp-dans! :banana:

*KL*

Just nu är jag småförvirrad för senast jag hängde på Buke fanns det ju ett ÄU :D men jag borde väl hänga på Senior. Hänger inne med hunden och samlar kraft för att ta mig ut i snålblåsten, veden måste in och uppfarten krattas.

Använde jag just omedvetet tre olika böjningar av ordet "hänga" i blott två meningar?
Yes. Yes I did.

kl

Just nu ska jag strax göra mig i ordning till ett möte jag ska på i eftermiddag.

*Kl*

Just nu har jag precis kommit hem från stallet. Ska på med reflexväst på mig och hunden och sen ska vi ut en runda. Min vad-det-nu-är kommer hit ikväll men han jobbar till midnatt så får roa mig själv några timmar till. Skulle egentligen käkat sushi och snackat strunt med en kompis men han var tvungen att träffa sin flickvän eftersom han undvikit henne hela veckan :crazy:

Jag sitter i soffan och självdör efter att ha varit uppe sen 03.30 idag. Sambon har redan lämnat in och sussar på soffan så jag får stå för fredagsmyset helt själv denna kväll :)

kl

Just nu funderar jag på vad jag ska göra med liv. Någon satte en vägbom på min väg och jag hittar inte nyckeln så jag kan låsa upp den..

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag fick en fråga från min partner här om dagen, som gjorde mig lite bestört... Han frågade vad jag skulle med honom till om det inte är...
2
Svar
31
· Visningar
1 899
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 338
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 392
Senast: Sassy
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 901
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Valp 2024