Just nu... II

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu... II

Får kanske be dig om en tjänst istället. Det finns en sadel i din by som jag är intresserad av, men är lite långt att åka och titta på den *vinkvink*

kl

Just nu kollar jag på tonårsbossen.

En Cobra hoppsadel. Finns på hastnet.
Står bara att den finns i din by men var vet jag inte.
Skitsvårt att hitta sadel till min felbyggda häst och han är ju såå glad i att åka transport, så får väl köpa sadeln på vinst eller förlust känns det som. Annars hade jag kört dit och provat på honom.
Har ringt alla hästbutiker som har nya och begagnade sadlar men ingen har något inne som kan passa :(
Å denna ska tydligen vara en av få sadlar som passar.
Dessa hästar! Dom gör det inte lätt för en.

Det där med sadelproblem känner jag igen! Två av mina hästar är välartade. En tredje är bara tre år men ser välartad ut. Den fjärde är hopplös. Hon har nu sin femte sadel på lika många år :crazy:
Du kan ju PM:a mig länk till annonsen om du vill att jag ska åka och kika på den :)

*kl*

Försöker hålla reda på en cykel, en hund och ca tjuttioelva kassar och goodiebags. Går inte så bra, snubblade just över hunden som skulle lukta på nåt :banghead:

Annars har jag varit på pressdag idag!

b978f742358811e3bd1522000a1fd589_8.jpg

kl

Just nu sitter jag och dricker fanta zero och kollar sadlar till min häst.

Hur gick det med hämtningen på dagis? :)

kl

Nu väntar jag på att Hollywoodfruarna ska börja så jag kan skratta lite åt Gunilla. Hon är fan blåst :p

*kl*
Har precis förhandsbokat ett Playstation 4, och håller tummarna att jag hinner få ett exemplar innan julafton.

Vill se sambons överlyckliga min när han öppnar paketet. :D

Verkligen bra! Eftersom jag har de arbetstider jag har så är jag väldigt beroende av att vänner och bekanta kan ställa upp :)

*Kl*
Just nu beundrar jag mitt tjusigt trasiga blodkärl i vänster armveck :D Vi hade övning imorse på jobbet, superkul! Det är alltid kul att få slåss lite :p
Det trasiga blodkärlet är dock från lite senare när jag och en kollega hade en egen privat brottningsmatch om en godispåse. När min ena armbåge knakade så släppte han och undrade om det var hästarna som gjort mig sådär störd :p Jag släpper ju aldrig någonsin, hur ont det än gör när någon drar och slår :D Han hade iaf sönder ett blodkärl i ena armvecket och jag lär ha blåmärken imorgon.

Just nu har jag precis kommit hem från mannen, och kollar på Tyskland-Sverige matchen, spännande! Ska nog ta o göra mig lite muffins smet också, haha. :love:

*Kl*

Just nu har jag precis köpt biljetter till Malmö FF - Brommapojkarna. Jag och min vad-det-nu-är ska gå på matchen på söndag, trevligt :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag fick en fråga från min partner här om dagen, som gjorde mig lite bestört... Han frågade vad jag skulle med honom till om det inte är...
2
Svar
31
· Visningar
1 896
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 338
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 392
Senast: Sassy
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 900
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Annonsera mera hundar 2