Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
En Cobra hoppsadel. Finns på hastnet.
Står bara att den finns i din by men var vet jag inte.
Skitsvårt att hitta sadel till min felbyggda häst och han är ju såå glad i att åka transport, så får väl köpa sadeln på vinst eller förlust känns det som. Annars hade jag kört dit och provat på honom.
Har ringt alla hästbutiker som har nya och begagnade sadlar men ingen har något inne som kan passa
Å denna ska tydligen vara en av få sadlar som passar.
Dessa hästar! Dom gör det inte lätt för en.
Det där med sadelproblem känner jag igen! Två av mina hästar är välartade. En tredje är bara tre år men ser välartad ut. Den fjärde är hopplös. Hon har nu sin femte sadel på lika många år
Du kan ju PM:a mig länk till annonsen om du vill att jag ska åka och kika på den
Verkligen bra! Eftersom jag har de arbetstider jag har så är jag väldigt beroende av att vänner och bekanta kan ställa upp
*Kl*
Just nu beundrar jag mitt tjusigt trasiga blodkärl i vänster armveck Vi hade övning imorse på jobbet, superkul! Det är alltid kul att få slåss lite
Det trasiga blodkärlet är dock från lite senare när jag och en kollega hade en egen privat brottningsmatch om en godispåse. När min ena armbåge knakade så släppte han och undrade om det var hästarna som gjort mig sådär störd Jag släpper ju aldrig någonsin, hur ont det än gör när någon drar och slår Han hade iaf sönder ett blodkärl i ena armvecket och jag lär ha blåmärken imorgon.
Juridik & Ekonomi
Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.