Just nu... II

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu... II

Jag är också ensam just nu. Som sagt så slutar inte min vad-det-nu-är förrän om drygt tre timmar.

*Kl*

Efter att ha snackat om sushi halva dagen på jobbet så insåg jag att jag var tvungen att köpa sushi även utan kompis-sällskap :p Ska äta den nu efter att ha bäddat om sängen, slängt in en maskin tvätt och duschat :d

kl

Just nu ligger jag i soffan och vill dö av trötthet. Jag satt precis och ritade i Photoshop och fick plötsligt världens blackout, jag fattade inte vad jag höll på med, eller vad ikonerna i programmet betydde, eller vad orden betydde, eller ens var jag befann mig. Fick titta mig omkring i rummet för att inse att jag var hemma, och någon minut senare insåg jag att jaha, jag ritade. Sjukt jävla obehagligt och jag förstår inte var det kom ifrån, eller varför. Plötsligt uppkommen släng av Dum I Huvudet?

De två senaste datorfria dagarna kanske borde bli ett par till.

Edit: Och just nu ska jag tydligen ut och öla. Well. Fingers crossed för att jag inte får tilt på krogen också dårå.

Och nu hände det igen när jag satt på Hööks hemsida, hade en bild på ett träns uppe och bara "vad fan är det här för något och varför tittar jag på det?".
Vad i helvete.

Happens to me aaaall the time. Asjobbigt. Jag vet inte om det kanske kan ha med stress att göra. Jag kan komma på mig själv med att stå i vardagsrummet och undra vart fasen det var jag skulle gå någonstans. Och varför jag står där. Och vad jag tänkte göra sedan. Men det enda hjärnan säger till svar är:

Derp
ragecomic.png

kl

Just nu ligger jag i sängen och ögonen värker av trötthet! Måste växla mellan att hålla ett öga stängt och ett öppet!
Borde verkligen sova!

kl

Just nu har jag ont i armen/handleden. Typ musarm.... Antar att man borde ta det som ett tecken att man kanske sitter för mycket vid dator, eller? :p

Ja det är nog så, jag brukar också få detsamma efter för mycket tid vid datorn :D

Just nu dricker jag ett glas proviva och försöker vakna till liv. Sov på tok för länge idag men skulle kunna somna om igen. I koma

kl

Just nu letar jag sadel till min häst - igen.
Kommer aldrig hitta någon känns det som :crazy:

Happens to me aaaall the time. Asjobbigt. Jag vet inte om det kanske kan ha med stress att göra. Jag kan komma på mig själv med att stå i vardagsrummet och undra vart fasen det var jag skulle gå någonstans. Och varför jag står där. Och vad jag tänkte göra sedan. Men det enda hjärnan säger till svar är:

Derp
ragecomic.png
Men precis så! Så jäkla obehagligt. I mitt fall tycker jag liksom inte det kan bero på stress eftersom jag gör cirka noll viktiga saker om dagarna, men ja, jag avstår gärna från fler sådana här tiltgrejer.

kl

Just nu är jag fan BAKFULL för första gången på ett år (hur gick det ens till, jag kan inte bli bakis och inte på så här lite alkohol) och tänker göra amerikanska pannkakor och bacon tills jag dör.

kl

Just nu väntar jag på min man som är inne i en butik och sen ska jag köra och prova en sadel på min häst!

*Kl*

Just nu har jag precis sagt hej då till min vad-det-nu-är som har kört till sitt andra jobb, alltså inte fängelset utan en fritidsgård. (Vilket i mitt tycke är ett långt mycket mer påfrestande jobb än i ett fängelse! :eek: ) Jag ska nog ta och äta lite mat, kokoslimelax med ris och currysås :d

kl

Just nu letar jag sadel åt min häst igen. Blir aldrig klar ;)
Kanske har hittat rätt nu!
Om inte så hoppas jag på en annan.

Just nu dricker jag vin, lyssnar på underbar fasıl och försöker peppa min stackars kille som jobbar som en tok här bredvid.
Vem/vilka är fasıl? :)

Det är den jag hoppas ska passa om inte denna jag provade idag går att värma om. Men människan svarar ju aldrig på mitt mail :(
Finns inget nummer att ringa

Okej, det var ju knepigt det :crazy: Inget efternamn finns ju med. Det kan dock vara så att ditt mejl hamnat i personens skräppost-inkorg. När jag har annonser ute så måste jag regelbundet kolla även skräppost-inkorgen för det är rätt ofta som mejl hamnar där :mad:

Jag hoppa människan ser mitt mail, annars får jag köpa den jag provade idag om bommen går att ändra. Har kollat på 200 sadlar nu, provat ca 15 av dom som sett ut att passa, och denna är den enda som suttit bra. Bara att den är M/MW och min behöver en W och det är den i annonsen.
Han är skitsvår att hitta sadel till.
Den jag provade idag är en dressyr och den i annonsen är en hopp, som jag egentligen vill ha men jag får väl kompromissa och göra han till dressyrhäst istället :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag fick en fråga från min partner här om dagen, som gjorde mig lite bestört... Han frågade vad jag skulle med honom till om det inte är...
2
Svar
31
· Visningar
1 906
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 338
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 394
Senast: Sassy
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 910
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar