Just nu... II

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu... II

*Kl*

Just nu har jag precis kommit hem från stallet. Ska nu ta sats för att dammsuga, duscha, torka håret (egentligen onödigt eftersom det regnar ute men ändå), äta samt leta upp vettiga kläder inför kvällens fotbollsmatch. Guldet ska hem till Malmö igen! :banana:

kl

Just nu har jag precis kommit hem från stallet och sitter och surfar här och dricker pepsi max.

*Kl*

Just nu lyssnar jag på MFF-hymnen och väntar på att klockan ska bli 15.20 så jag kan gå ut till busshållplatsen. Mot Malmö! :D

knapp

Just nu sitter jag och känner mig vuxen efter att ha ringt och dealat med banken. Skulle eg. bara höra mig för ang. ett oväntat maestrokort jag fått hemskickat. Slutade med att jag istället får ett master card och slipper samtliga bankavgifter :D

kl

Just nu sitter jag och funderar på om jag ska gå och handla julklappar i morgon. Ja, jag gillar att vara tidigt ute och slipper stressa. ;)

kl

Just nu så väntar jag på att min syrras tåg ska komma in till stationen så jag kan åka och hämta henne. Hon kommer på besök ett par dagar :)

kl

Just nu ska jag sova. Men det går inte så bra. Sömntabletten ville inte funka :(
Kanske är jag för stressad för att jag ska vara mottagen för den.

Usch vad jobbigt, det är ju så himla drygt att bara ligga och vrida på sig hela tiden :(

kl

Just nu har jag och katten lagt oss till rätta i sängen så jag ska nog ta och släcka nu.

KL
Just nu sitter jag och äter frukost efter en underbar pluggstund med levande ljus och härlig musik. Hej måndag! :)

Just nu funderar jag på känslor och hur det ska gå med hjärtat när jag blir kär i den där älskade jävla snubben igen. Jag hyser inga tvivel om att det kommer att ske igen (3e eller 4e gången gillt, eh?). Jag hoppas bara det kan få dröja. För det har inte varit såpass besvarat hittills och allt är ju väldigt bra nu. Kan det bara få fortsätta så? Tack på förhand, hjärnan.

*Kl*

Just nu sitter jag i bilen på Lund C och studerar ösregnet. Väntar på dottern och hennes pappa också iofs. Sen ska jag och dottern handla mat och se lite på TV. Hoppas på att Sebastian kommer förbi ikväll så jag kan få sushi :p I annat fall så ska jag sova tidigt för att vända dygnet för tredje gången sen i fredags :banana:

kl

Just nu spelar jag MW3 och har insett att jag måste hitta på undanflykter till alla jag bestämt träff med idag, för jag kommer inte ifrån det här spelet förrän jag spelat upp min KD. Spelar ingen roll att det bara är ett spel, jag SKA uppnå mina mål innan jag lägger ner. Oc här ser vi skälet till att jag aldrig lärt mig spela poker och dylikt, jag skulle spela bort allt jag äger, herregud.

Synd att jag suger på all form av sport, jag hade garanterat tagit mig långt med den här inställningen annars.

(Och som en spinn på spelet, note to self: Danskar tycker inte det är roligt när man härmar danska och utstöter gutturala kräkliknande ljud.)

kl

Fryser!!!! Ska man behöva börja använda vinterkläder när man är ute och rider nu...?

Och nu ska jag göra pannkaka :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag fick en fråga från min partner här om dagen, som gjorde mig lite bestört... Han frågade vad jag skulle med honom till om det inte är...
2
Svar
31
· Visningar
1 905
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 338
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 394
Senast: Sassy
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 909
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar