Just nu... II

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu... II

I vilket sammanhang har du sett frågan?

*Kl*

Just nu sitter jag på anstaltens lärcentrum (alltså skolan) och fyller i lite lönelistor för de intagna :)

*KL*

Just nu kan jag inte låta bli att skadeglädjas över att ett hemskt ex till mig har blivit riktigt tjock.

Mvh Hemsk Människa :o

Just nu är jag sjukt jävla asnöjd över att ha lyckats ligga med Mr Rödhårig (som fan liknar Terje, just sayin'). "DU SKA IAF STANNA HÄR OCH TITTA PÅ BAND OF BROTHERS MED MIG ÄR DET LUGNT OM JAG BARA INTE HAR NÅGRA KLÄDER?"

Vem har sagt att man behöver vara subtil och finkänslig? Inte jag iaf :D
(Och det är ju det jag SÄGER, roadies är fan alltid mer awesome än bandmedlemmar)

Nu, vara bakis och käka knäckebröd.

kl

Just nu väntar jag på att diskmaskinen kan bli klar så jag kan åka in till stan och köpa det sista till kalaset på lördag.

kl

Just nu är jag nyvaken och är så SJUKT sugen på att åka till Ryssland, eftersom jag drömt hela jäkla natten om att jag var i Moskva och träffade vänner och andra människor bara hade det helt fantastiskt (sedan drömde jag att jag var rädd att tjetjenska terrorister skulle spränga planet hem, men jag hann vakna innan jag boardade så det är lugnt). Vill åka NU (men det vill jag egentligen inte pga. svensk vinter är illa nog, jag behöver inte uppleva den ryska igen). Mvh russofil.

I körkortsfaserna jag pluggar på inför uppskrivning. Tror att min humor sjunker X antal nivåer efter att ha svarat på en miljon frågor om vägskyltar och hur breda bilar får vara :grin:

Hahaha men eller hur?
Gick ju bra detta!

Just nu... äter jag mer knäckebröd och låtsas att jag faktiskt inte alls är bakis.

Aha, gissade att det var något sånt :)

*Kl*

Just nu väntar jag på att vi ska ha planeringsmöte kring de intagnas skolschema för nästa vecka.

*Kl*

Just nu har vi precis haft planeringsmöte. En hel ändringar för nästa vecka och dessutom en del för mig att kolla upp. Bra med sysselsättning till imorgon :D

kl

Just nu väntar jag på att Grey's anatomi ska börja. Riktig tvdag idag med huvudvärk och trötthet.

*Kl*

Just nu ska jag gå iväg mot dagis för att hämta dottern. Därefter ska vi till stallet. Typiskt nog så började det regna ungefär samma sekund som jag gick ut genom fängelsedörren :mad:

kl

Just nu är jag lite halvgrinig efter att hästjäveln hoppade runt på bakbenen innan hon ställde sig så högt och häftigt att jag trodde hon skulle slå runt. Anledning? Hon vägrade ta sig över ett uppskattningsvis tio centimeter djupt dike som var så obetydligt sluttande att hon med lätthet kunnat skritta över det. Fick istället ge upp och rida på en gångväg där ridning är förbjuden. Ber en ateistisk bön för att markägaren inte såg.

Kan djur vara utvecklingsstörda är jag övertygad om att min häst är det. Suck.

*Kl*

Just nu är jag så galet trött! Gick upp vid 5.30 imorse, lämnade dottern på dagis, jobbade 7-16.30, hämtade ut ett paket, hämtade dottern från dagis, körde till stallet, mockade och fixade fodret till de tre ponnyerna, körde hem, gav dottern mat (korv stroganoff med ris och tzatziki, fick exceptionellt mycket beröm av unga fröken), duschade oss båda två och nattade slutligen dottern. Nu sitter jag här och vet inte hur jag ska orka gå upp till övervåningen för att lägga mig :p

kl

Just nu kollar jag på tv men ska snart lägga mig. Fick ta en tablett mot ångesten precis :( Väntar på att effekten ska komma så kan jag somna sen.

Usch, hoppas ångesten ger med sig snart!

KL

Just nu sitter jag och än en gång hatar Sveriges Kriminalvård.. :rage: Borde sluta bli förvånad efter all den här tiden men nej, de lyckas alltid med något nytt! :banghead:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag fick en fråga från min partner här om dagen, som gjorde mig lite bestört... Han frågade vad jag skulle med honom till om det inte är...
2
Svar
31
· Visningar
1 907
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 338
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 394
Senast: Sassy
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 915
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Storlek röd Kong?