Just nu... II

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu... II

Och jag som jobbar med det blir galet nyfiken! Vill du berätta så får du gärna!

*Kl*

Just nu borstar jag tänderna. Ska ta och sminka mig strax och sen väcka unga fröken. Det känns att jag var vaken till typ 1 och sms:ade med min vad-det-nu-är och en annan kompis :banghead:

kl

Just nu väntar jag på att maten ska bli klar, och sen har degen jäst klart när vi ätit och då ska jag göra klart bullarna :)

KL

Är lite småledsen över resultatet av länsstyrelsens slutbesiktning av lösdriften. Den var godkänd och vi fick jättemycket beröm över att vi hade så fina, glada och välmående hästar :love:

MEN... Detta jävla tum- och centimetersamhälle gör mig tokig. Den enda som var godkänd att stå i den ena lösdriften var min Sofia (puh!) och de andra hästarna var godkända för den andra lösdriften och stallet - alla utom Olga som inte får stå någonstans. Vilket betyder att vi måste flytta henne. Vilket i sin tur betyder att vi förmodligen måste sälja eller låna ut henne. Det finns nämligen inget stall (som helst har lösdrift) inom "behörigt avstånd" som kan ta emot en häst som mäter 184cm över manken... Och med tanke på att Sofia inte klarar av att flytta skulle det leda till att vi har hästarna i olika stall... Jävla problem.

VARFÖR SKULLE HON BLI SÅ JÄVLA STOR FÖR!? Mamma häst var ju bara 162 :mad:

Kan ju tillägga att det inte är jättelågt i tak heller - 260cm till takbjälken och 280 till innertaket...

kl

Just nu väntar jag på att gästerna ska lämna huset så jag får lugn och ro igen.

Är på väg hem från ett event och fryser ihjäl. Varför valde jag snygg framför varm. Dör...

kl

Just nu spelar jag MW3 - av allt att döma med Sveriges samlade särskolor i endast mitt lag - under infuence av Atarax och vin.
Man kan väl sammanfatta det med att kvällens reaktionsförmåga är lite... sisådär.
"Är det där en fiende? Det är en fiende. Vad ska jag göra... skjuta eller kniva? OK, han sköt mig. Fan."

*Kl*

Just nu ska jag chockera mig själv och resten av världen och gå och lägga mig nu. Ska dessutom vara duktig och stänga av ljudet på telefonen för annars lär min kompis Sebastian hålla mig vaken ett antal timmar till :p

Just nu sitter jag efter en natt med störda drömmar, helt slut, känns som hög feber (37.0, jaha?) och bara. Va. Vad ska jag göra med den här dagen. Hur mår jag.

Mmmm mår så KONSTIGT.

Senast ändrad:

*Kl*

Just nu väntar jag, ännu en gång, på att vakthavande befäl ska ringa och meddela att alla intagna är tillbaka på sina avdelningar. Så fort jag fått samtalet ska jag hänga in nycklar och RAKEL och sen köra hem till min lilla vovve :D

kl

Just nu väntar jag på att sonen ska komma hem från skolan så vi kan åka och handla.
Sen ska jag laga mat till 30 pers som kommer på kalas imorgon. Blir kallmat så förbereder idag.

Oj! Då har du att göra! Vad blir det för någon kallmat du gör? Lycka till :)

Jag färgar just nu håret..har magsjuka och får inte behålla någon mat :(

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag fick en fråga från min partner här om dagen, som gjorde mig lite bestört... Han frågade vad jag skulle med honom till om det inte är...
2
Svar
31
· Visningar
1 908
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 338
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 394
Senast: Sassy
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 924
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar