Just nu... II

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu... II

Saken är ju att de kunnat säga nej, det är ingen idé att du flyger hem, för det här är bara för vänner och bransch, inte fans.
A frågade ju inte om hon fick komma in, utan om det skulle vara en spelning, och då bjöd de in dem ändå.
De vet ju exakt vilken relation vi har, så hade de velat att jag skulle vara där hade de frågat. Men de vill ha dem där, inte mig.
Jag klandrar dem inte, det är inte det. Jag hade också tagit avstånd från någon som mig.
Men det gör det inte lättare.

Och konstigt blir det ju inte för någon annan än mig.
De vet ju varför de inte vill ha mig där. De vet ju att jag vet.
Tysken och de andra får väl undra. Men det spelar ju ingen roll.

Senast ändrad:

EFTERSOM hon frågade. Du har mig veterligen inte gjort dig till känna öht.
Inte som att de självmant skrivit till Lily heller. Inte förrän Anette tog kontakt MED DEM, fick hon veta något.
Det känns som att du gör det så otroligt mycket värre för dig själv än nödvändigt, och det gör ont. Särskilt när det gäller något så viktigt. :(

Fast hon frågade inte.
Hon skickade (helt oombett) hela konversationen till mig igår, och det hon frågade om var ju om det var en spelning, så hon visste om hon skulle behöva köpa flygbiljetter eller inte.
Och fick till svar vad det gällde, och att det egentligen var halvhemligt och bara för vänner och bransch, men att hon kunde få komma ändå.
Det hade ju varit en sak om hon frågat om hon fick komma in trots att det var hemligt, men så var det ju inte.

Men det är sak samma nu.
Ingen idé att älta något som redan skett, och redan skedde för ett år sedan.

Ha ett fint liv och fina konserter, alla tre. <3

Men snälla. De fattar väl själva att det var en fråga om det var något hon kunde komma, varför annars skulle hon ha undrat om flygbiljetter. Den springande punkten är ju ATT hon hörde av sig.

Men jag kommer fortsätta hoppas, hoppas, hoppas att du kommer ur ditt mörker. För du är faktiskt fantastisk. Jag blir bara frustrerad...
KRAMAR <3

kl

Just nu tar jag det lugnt efter dagens kalas här hemma. Svärföräldrarna är kvar en stund till och sen blir det lugn och ro.

kl

Just nu undrar jag varför iPhonen efter iOS-uppdateringen påstår att jag behöver ett lösenord för att låsa upp den.
Jag har inget lösenord. Aldrig haft.
Vad fan gör man nu då.

Iphones senaste uppdatering suger! (här kör vi moget språk ;) )
Min mob har blivit fullständigt helknäpp efter den. Den hänger sig (mer än vanligt), är seeeeeeg, startar om sig rätt som det är osv. Går jag in på vilken random app som helst så får jag vänta tills telefonen behagar fungera innan jag kan göra något. :cautious:

men kom det inte upp något så du kunde fixa en kod? Det gjorde det för mig, en 4 siffrig när man låser upp sas + att man har den vanliga pin koden.

KL

Just nu är jag nojig över att våran ugn ska ta eld eller nåt.
Vi bytte lampa i den idag, lös några sek sedan smälte lampskrället. Hur fasen kan en lampa smälta?!
I en kall ugn dessutom?

Senast ändrad:

Låter helt ologisk. Var det en lampa gjord för att vara i ugnen? Hur som så ska den ju inte smälta i en kall ugn.

kl

Just nu kollar jag på film.

Ja det var en ugnslampa.
Nej det låter helknäppt, men får se vad sambons bror säger om saken. (elektriker)

Fler av mina appar har också börjat hänga sig, inte när jag startar dem men väl när de är startade. Mutter.
Men jo, jag fick skriva in en fyrsiffrig kod (ingen aning om poängen med den) samt fylla i Apple-ID:t, men ingen av dem fungerar. Ahh. Får väl kontakta support på måndag.

Det kan inte vara koden till ditt simkort då? Min iPad cpade sig alltid efter uppdateringar eller om den hade varit avstängd och krävde då en kod. Och det var min simkod (fast jag trodde jag stängt av kod-skiten)

Kl
Just nu har jag vaknat och funderar på frukost. Ostmackor med special k kanske?

Men jag har ingen aaaaning om vad det är för kod, haha. Får väl kolla med både operatören och Apple då.

Testa 0000? :p

(Waaaah, fick panik när du hade bytt användarnamn, trodde ju att jag hade tagit fel knapp = jordens undergång :O)

Funkar inte.

kl

Just nu är jag ledsen över att jag drömde föregående natt att allt löst sig, och att livet var som vanligt igen.
Det var ingen särskilt fin känsla att vakna, inse att det var en dröm, och börja gråta igen.
Har dessutom slut på Atarax så hur fan ska jag klara den här söndagen då. Woop.

Just nu undrar jag hur det kan vara så svårt att höra av sig om planer. Och stör mig på följande.. 1. Om du redan planerat med någon annan, föreslå då inte att vi ska ses, för då antar jag liksom att vi ska ses. 2. Har du pratat med mig om att vi ska ses, bestäm då inte att du ska hänga med någon annan? Annars känner jag mig inte sådär himla jättevärdefull. Och KOM IHÅG vad du säger till mig om att hänga, jag lyssnar på vad du säger och utgår från det. SUCK.

Men då kan man titta på Deadliest Catch och äta paj istället.
All good, och det finns väl fler dagar att ses. Andas och få bort den här onödiga irritationen.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag fick en fråga från min partner här om dagen, som gjorde mig lite bestört... Han frågade vad jag skulle med honom till om det inte är...
2
Svar
31
· Visningar
1 908
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 342
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 397
Senast: Sassy
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 953
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Liten fodertunna?
  • Annonsera mera hundar 2