Just nu... II

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu... II

KL

Just nu har jag ätit supergod och het gulasch som min man gjort från grunden :d. Soppa smakar alltid lite extra gott när det är höst och mörkt ute.

Funderar på om jag ska toppa kvällen med lite Häagen Dazs Pralines & Cream...

*Kl*

Just nu är jag lite kinkig för att min vad-det-nu-är har skola imorgon och inte kommer komma hit ikväll. Inte för att vi bestämt något men det hade passat så bra eftersom min dotter är hos sin pappa och jag är ledig imorgon. Ååååh, grinig! :mad:

knapp

Fånigt nöjd över att min mor gett mig en idé till min hemtenta som jag tror kan bli riktigt bra. Man ska utnyttja sina föräldrar när man har nytta av dem ;)

kl

Hör Lou Reed prata med monoton röst till någon låt på radion och bara... OK? Rocklegend, really?
Jag är ju också totalt omusikalisk och med världens tråkigaste röst, så jag skulle alltså också kunna blivit legend. Fan.

(Och ja nej jag vet att han tydligen dog idag, men det är ju inte han som kan ta illa upp av att jag tycker att han var värdelös som musiker.)

Vad tråkigt :( Kan väl inte påstå mig vara något jättefan men gillade hans tidiga grejer. Och så var han ju inte lastgammal heller.

Oj, det var tråkigt :( Fast inte helt oväntat kanske, han var ju ändå 70+ och hade fel på levern. Man kommer inte långt utan lever..
Jag gillar Reed, han är ett stående inslag i mina spellistor (fast nästan bara det gamla materialet)

Kl
Just nu sitter jag och är äcklat fascinerad av jättebläckfiskarna på SVT2 medan min katt ligger och åmar sig i soffan bredvid mig och undrar varför jag inte klappar henne.
Jag har inte bestämt mig för vad jag tycker om vattenlevande varelser, speciellt inte djuphavslevande sådana.. De är sjukt äckliga, men sjukt intressanta!

Nej, visst sa de början på 70-någonting? Tråkigt när så förhållandevis "unga" (helt i brist på bättre ord, men att vara 70 "borde" liksom få vara 10 år kvar) musiker/människor går ur tiden.

kl

Just nu tittar jag verkligen inte på säsongsfinalen av The Bachelor :angel:
Ritar också, i en för mig helt annorlunda stil och det går förvånansvärt bra! Hoppas på att få ihop ett par småbilder till :)

:D
Go Lindzi, go!

Just nu funderar jag på om jag vill ha te eller glass direkt ur förpackningen.
Knowing me lär det bli lite glass.

Ja, det lär ju definitivt bli Lindzi. Supertråkig final egentligen.

Tänker mig att Courtney skulle bli jättebra tv, men med tanke på att nästa bachelorette lär komma från finalen så... Courtney som Bachelorette lär bli räääätt kul.

(intalar jag mig iaf, för jag blir extremt sur om han väljer henne haha)

KL

Just nu är jag proppmätt efter att ha tryckt i mig kanelknäcke & julmust framför Solsidan .. :D

Senast ändrad:

Fast de tar väl alltid en jättepopulär person som får bli nästa Bachelor/ette? Och hon är ju hatad i USA.

Jag tycker han ska välja henne faktiskt. Lindzi är så beige att jag glömmer bort henne hela tiden.

Och alltså vore det sjukt kul :D

Hmm ja nej, jag tycker Lindzi. Välj henne nu och lev lyckliga i alla era dagar.
Annars tänker jag sura ända tills Bachelorette börjar! :p

VILL PLÖTSLIGT ÅKA TILL ZERMATT TACK ZERMATT TOURISM

Senast ändrad:

Men de kommer ju inte göra - killen är ju slö i huvudet. Känns helt fake hela grejen :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag fick en fråga från min partner här om dagen, som gjorde mig lite bestört... Han frågade vad jag skulle med honom till om det inte är...
2
Svar
31
· Visningar
1 908
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 342
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 398
Senast: Sassy
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 993
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Liten fodertunna?
  • Annonsera mera hundar 2