Just nu... II

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu... II

KL

Just nu äter jag en semla, dricker julmust & ska sätta på dagens Halv åtta hos mig avsnitt.

*Kl*

Just nu är jag så lycklig för SM-guldet att jag har tårar i ögonen. Tack Malmö FF för årets säsong! :bow: (Men som jag önskar att jag åkt till Borås idag. Trots att jag vet att jag hade varit mer död än levande på jobbet imorgon klockan 6.45 :crazy: )

KL

Just nu sitter jag och irriterar mig på af :cautious:
Började min praktik idag, fick ett mail på eftermiddagen från af att jag tydligen måste skicka in någon jädra ansökan för att få praktik. Det kunde de inte sagt för en månad sedan?! Men nej nej det gick inte.

Men vad det är för ansökan jag ska kan de inte tala om.
Sedan får jag vänta en hel jäkla vecka för att få besked om jag får praktisera där. Allt var ju för helvete klart?!

Varför ska det alltid skita sig för mig?
Nu fick jag ont i magen också bara för det :(

Just nu sitter jag och kollar Masterchef och dricker och undrar vad i helvete som hände med mitt humör. Det var helt okej. Nu är det HELT åt helvete.
Byta p-piller imorn, det kan nog vara väldigt bra.

kl

Just nu är jag nyvaken och vill i vanlig ordning dö, men jag ska väl påbörja min tvåtimmarsprocedur med smink, kläder och hår för att våga gå ner på centrum och hämta ut Assassin's Creed. Suuuck.

*Kl*

Just nu är jag hemma på lunch. Har fått många kommentarer, från både personal och intagna, om min fina MFF-halsduk :D (Vakthavande befäl håller på MFF så han gav mig utan krusiduller tillåtelse att bära halsduken till uniformen :love: )

kl

Just nu fascineras jag över min hjärna.

Skickade det jobbigaste och pinsammaste meddelandet jag någonsin författat, och till en person jag aldrig mer tänkt prata med, för att jag kände att jag behövde ett rakt svar. Fick trycka tre Atarax för ångesten, men det var verkligen så viktigt att jag var tvungen.

Så nu har jag fått svar, och min reaktion på aviseringen var att paniklogga ut från FB och stänga av mobilen, för nu skäms jag för att jag skrev och vågar inte läsa svaret. Och om jag ignorerar det så har varken det eller mitt mail faktiskt hänt, hälsar hjärnan.

HA HA HA, DET ÄR SÅ ROLIGT ATT VARA JAG!

Och JUST NU VILL JAG ÄVEN VETA VARFÖR DET TAR SÅN TID ATT STARTA ASSASSIN'S CREED, SLUTA LADDA NÅGON GÅNG DÅ SPELHELVETE.
Guuuuud jag är så nervös och förväntansfull på det här spelet att jag skakar och nästan är tårögd och det gör verkligen inte tillståndet pga. ovanstående bättre.

Just nu har jag precis skickat ett mail till patientnämnden och rådfrågat hur illa min vårdcentral egentligen får sköta sitt jobb.

Man kan inte först säga "vi kallar dig om en vecka" och sedan när det gått TRE veckor rädda sig med "inom en vecka finns det ingen som får vård". JO DET FINNS DET. GANSKA MÅNGA. Dessutom förstod tanten jag pratade med inte alls varför jag var upprörd över att det har tagit tre veckor och troligtvis kommer ta 3-4 veckor TILL innan jag får tid. Fan man hinner ju självläka innan man får tid i det här jävla landstinget.

kl

Just nu sitter jag med en hund i knät och surfar här. Ska strax göra mig klar för ett läkarbesök på BVC för minsta.

KL

Just nu väntar jag på att pappa ska komma hit & fixa lite saker i lägenheten så den är redo att säljas längre fram.. Äntligen!

kl

Just nu är jag precis hemkommen från stallet och väntar på att Grey's anatomy ska börja.

Kl

Sitter just nu och ger min lilla hund extra kärlek! Blev trampad av en utav hästarna i stallet idag :nailbiting: sitter också och kollar nellie berntssons youtube serie!

image6-e1383066225659.jpg

Men skrutt!:( Skulle aldrig våga ha en sån där liten hund!:eek: :nailbiting:

kl

Just nu sitter jag och försöker plugga, men jag KAN INTE plugga vid den här tiden!:arghh:

Och jag är precis tvärtom! Försökte vara effektiv och gick upp klockan 8 imorse. Helt lönlöst, får ingenting gjort förrän framåt 15 tiden iallafall :banghead:

Och ja, jag sitter också med näsan i plugg just nu ;)

kl

Just nu har jag yrsel, illamående och migrän. vilket jag av någon märklig anledning alltid får när jag spelar third person shooters i TV-spel. FPS går däremot utmärkt. Förstår ingenting.

Stirrar även på det förbannade meddelandet och hoppas att det magiskt ska försvinna om jag bara tittar på det tillräckligt länge.
Och varför kan inte FB förhandsvisa mer än de första tecknen. Åhh.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag fick en fråga från min partner här om dagen, som gjorde mig lite bestört... Han frågade vad jag skulle med honom till om det inte är...
2
Svar
31
· Visningar
1 908
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 342
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 398
Senast: Sassy
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 993
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar