Just nu... II

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu... II

Som en halvspinn är jag just nu proppmätt efter att ha tryckt i mig popcorn och Cola framför South Park.

Insåg just att The Bachelor håller på till 23. SÖNDAGSTV.

Och jag borde ta mig i kragen och rita ett par fötter.

Kom nu inte här och påstå att The Bachelor är något annat än 100% genuint, okej?! :D
:p :D

Jag såg faktiskt en Bachelorettesäsong som kändes jobbigt äkta, riktigt gripande var det (så JÄVLA pinsamt att tycka det). I övrigt är det olika bra och dåligt, varav Ben definitivt är en av de urkassa. Jävla människa med dålig frilla att kännas tillgjord :D

Hehe :D

NU SKA JAG SURA!!!

(Just nu lyssnar jag på regnet och ritar lite, har levande ljus, te och faktiskt rätt svårt att sura ändå :p )

Äsch, inte sura! Det bästa med Bachelor/ette är att googla och se hur länge de höll ihop :D

Haha good point :p Eftersom jag gillar Lindzi kanske jag bara ska se det som en bra grej. Nu ska jag göra paj!

Haha sa hon just fel namn innan programmet?

ÅH så spännande! :D

Senast ändrad:

kl

Just nu ångestshoppar jag som ett jävla CP.
Dressyrträns och märkesschabrak och TV-spel och Playstation 4 och kläder och smink och HEJ VAD FORT DET GÅR ATT GÖRA SLUT PÅ PENGAR NÄR MAN INTE MÅR BRA. (Det går visserligen alldeles utmärkt när man mår bra också, men ändå.)
Och jag kommer till 150% förmodligen inte bruka något mer än några klädesplagg i jobbet, samt spelen.
Men det gör ju liksom inget nu när det där norskt-band-kontot som man sparat pengar på i ett och ett halvt jävla år och som skulle räcka till typ 10 flygresor/gig i år (nejmen jag är inte bitter eller så så det är inte det) inte kommer komma till användning.
Såatte.

*hoppar in på eBay och fortsätter*

*Kl*

Just nu är jag på G att åka till stallet. Har haft en trevlig kväll, natt, morgon och förmiddag med min vad-det-nu-är så jag är på tämligen gott humör :D

kl

Just nu spelar jag The Wolf Among Us, och fascineras över exakt hur lång tid det tog innan jag fattade att de mänskliga karaktärerna ska föreställa sagofigurer som klivit in i vår moderna värld och typ förvandlats (?) till människor. (Hint: Jag fattade det inte trots att en svarthårig kvinna hette Snow White, ett par Beauty och Beast, och att min karaktär alltså refereras till som varg och hade en gris som inneboende. Och jag borde tydligen ha vetat vem Ichabod Crane är, men det gör jag fan inte.)

Just nu är jag även osäker på om det här bara är pårökt och konstigt eller bara bra.
Å andra sidan, hur skulle jag kunna vara kritisk till The Walking Dead-spelets skapare?
*spelar vidare*

Det är fantastiskt :love:
Däremot hjälper det om man läser inledningstexten (märkte jag, när jag missat den en gång) :angel:
Och Crane ja, dags att wikipedia... Inte den blekaste

Senast ändrad:

Kl

Just nu är jag rätt så precis hemkommen från mitt samtal med psykologen som var superbra idag!

kl

Just nu har jag missat min fjärde buss för idag, vilket jag förmodligen gör medvetet, undermedvetet. För jag ORKAR inte.
Just nu undrar jag även hur svårt det är att besvara ett mail man fick och läste för två dagar sedan.

Just nu råkade jag också se en bild på The Sounds från någon artikel i någon kvällstidning, och herregud så gamla och slitna de/Maja blivit. Jag minns när de var smala och snygga och fräscha på ZTV för x antal år sedan, så nu känner JAG mig gammal också.

Senast ändrad:

kl

Kom på min femte buss.
Hade glömt mobilen.
Fick gå tre jävla kilometer hem, kastade väska och jacka och allt i diket pga. ORKAR. INTE. MER. Så det är bara att gå till Riksväg 70 mellan Bjursås och Grycksbo om ni vill ha kläder och väska och accessoarer för typ 1500, det ligger i diket vid Näset på höger sida, varsågoda.

Klev ut framför en bil. Den hann väja och tutade som ett CP. Inte ens det lyckas jag med.

Jag orkar verkligen verkligen verkligen verkligen verkligen inte mer. Jag orkar inte jag orkar inte jag orkar inte jag orkar inte.

Varför kan allt bara inte bli som förut. Herregud. Jag vill bara att allt blir som det var innan den 25:e. Jag vill bara att allt blir som det var 2009, när jag visste att hur mörkt och hur tungt och hur mycket ångest och självmordstankar och skit det än fanns så hade jag konserter, jag hade det bästa och det enda i livet som höll mig uppe. Jag vill bara ha det åter, ett litet uns.
Fy fan fy fan fy fan.

Och just nu bestämde jag mig för att försöka jobba lite för att få tankarna på annat.
Och just nu är jag istället irriterad på mitt jobb.
Och folk ba "aha, nu börjar hon må dåligt och känna sig utnyttjad!". Nej, det har aldrig hänt. Vet ni vad som får mig att reagera negativt? Jo, idioter som mailar utan att ha läst ett ord av min annons eller inte fattar någonting, för jag blir så fruktansvärt provocerad, på exakt samma sätt som jag vill skjuta människor som svarar på typ en säljesannons på Blocket och ba "ey kompis jag pruta 1500 av 3000 möjliga": Man gör fan inte så.

Och nej, jag åker fan inte till Östersund!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag fick en fråga från min partner här om dagen, som gjorde mig lite bestört... Han frågade vad jag skulle med honom till om det inte är...
2
Svar
31
· Visningar
1 908
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 342
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 398
Senast: Sassy
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 993
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar