Just nu... II

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu... II

Just nu har jag väldigt, väldigt ont i kroppen. Kan man få det av heavy duty bredspektrumantibiotika? Eller vad är det frågan om..? Det som känns som febervallningar är inte helt mysigt det heller (men ligger på 37,0, så feber är det ju inte).

Ingen aning, men hoppas det ger sig snabbt.

Just nu sitter jag och önskar mig en hund. En stor som kan skrämma bort att jävla dårar här.

I förrgår blev en 16 åring stoppad av en man som frågade om han ville ha sex med honom :crazy: Var max 200m från vårat hus, mina föräldrar såg honom när han gick förbi deras hus bort mot där det hände. Så han gick förbi här innan.
:crazy:

Ew.

kl

Just nu vill jag sova. Det går, underförstått, sisådär.
Sitter istället och lyssnar på Markus Krunegård och spelar CS. Mycket intressant kombination.

kl

Just nu så ska jag troligtvis skicka sonen till hans faster snart för hon titta träffa honom en stund. Sen ska jag städa undan i tvättstugan så vi kan börja renovera där och sen blir det planering för ikväll. Ska hitta på något mys med mannen då vi firar 8 år tillsammans idag ♥♥

kl

Har skickat sonen till hans faster. Hon har frivecka från jobbet och sonen har höstlov så det passade ju bra :)
Ska strax åka till stallet och mysa med hästen.

*KL*

Just nu är jag dödstrött och ska ta tag i mitt liv, dvs. hemtentan. Det är liksom inget jättesvårt, men jag är för jävla trött.

kl

Just nu är jag nyvaken och astrött, inte minst efter att ha drömt en supermysig mardröm, där jag arbetade på någon sorts hemlig, underjordisk forskningsfacilitet där man tog fram olika övernaturligheter och monster. Slutade med att ingångarna rasade igen, alla monster kom lösa och hade ihjäl mina kollegor på löpande band for fun and profit, tills jag var ensam kvar med en flicka vars huvud förvandlades till en missformad jävla boll med blodiga ögon och huggtänder varje gång hon blev upprörd. SKITROLIGT.

Drömmer alltid mardrömmar när jag somnar medan jag tittar på playthroughs av skräckspel på Youtube, och således har det i hörlurarna hela natten. Fattar inte varför, undrar om det blir någon undermedveten reaktion på ljuden jag hör, trots att jag sover?

kl

Just nu har jag precis ätit lunch efter att ha kommit hem från stallet. Nu blir det städning. Suck.

Suckar jag över barnen som går bus eller godis, en dag för tidigt då vi inte har nå godis hemma plingar först en gång så hunden skäller som ett as, då det inte öppnar så plingar dom igen.... bara för hunden är hemma betyder de väl inte att man är hemma?

Men att plinga på två gånger är väl i sig inget märkligt eller oförskämt?

kl

Just nu har jag mensvärken från helvetet, och ska just ta mod till mig och läsa det där förbannade mailet.
Snart.
Ska bara... dricka lite vin först. Och ta några Atarax.
Och rent allmänt bara skjuta upp det ett tag. Ett år eller så.
Suck.

Men att plinga på två gånger är väl i sig inget märkligt eller oförskämt?

Om det är hos någon man inte känner eller någon som inte väntar en tycker i alla fall jag att det är en liiiten gnutta oförskämt att fortsätta ringa på när ingen öppnar efter första ringningen. Det är ju liksom inte så att de har något akut ärende som absolut måste utföras, så då tycker jag att man kan nöja sig med en ringning och acceptera att folk kanske inte vill öppna...

kl
Just nu sitter jag o väntar på att min pv ska komma hem så vi kan gå o gymma. Multitaskar lite med att fixa lite inför att skicka iväg lite böcker jag sålt på Tradera:)

Fast är det typ en gammal person eller att nån har hörlurar i kanske de inte hörde första gången bara? Sen är det väl ganska akut med godis eller? :p ;)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag fick en fråga från min partner här om dagen, som gjorde mig lite bestört... Han frågade vad jag skulle med honom till om det inte är...
2
Svar
31
· Visningar
1 908
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 342
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 398
Senast: Sassy
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 994
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar