Just nu... II

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu... II

Det blir ugnsstekt fläskfilé och kyckling samt rostbiff.
Potatissallad till det och en grönsallad.
Och ett fruktfat med vindruvor, passionsfrukt, fikon, ananas och kiwi.
Samt bröd och pålägg.
Tårta efteråt. Har gjort prinsesstårta och ska göra drottningtårta ikväll.

Kl

Sitter i bilen just nu, ska iväg och handla.

knapp

Sitter och är omotiverat trött. Har bara varit vaken i åtta timmar men skulle kunna gå och lägga mig igen. Har ont i halsen också men har absolut ingen tid att bli sjuk nu - tenta på fredag :crazy:

KL

Just nu har jag betalt räkningar och känner mig oförskämt rik :D! Framför mig har jag en helt lugn kväll med man och hundar, med mat och godis och kanske nått glas vin. Förbannat skönt helt enkelt :)

kl

Just nu har jag precis blivit klar med alla förberedelser inför kalaset imorgon. Blir lite slapp i soffan nu innan det är läggdags.

kl

Just nu har jag precis blivit klar med alla förberedelser inför kalaset imorgon. Blir lite slapp i soffan nu innan det är läggdags.
Nu hoppas jag fan på att folk gillar min mat, så som jag slitit med den idag.

*Kl*

Just nu inser jag att jag borde gått och lagt mig för en halv evighet sen. Varför varför varför håller de två ynglingarna mig vaken varenda jäkla natt? :p

kl

Just nu är jag skitfull. Och skittrött pga. Atarax.
Och inser att paniken inte släpper ett dugg.

Lösning? Mer vodka.

KL

Just nu funderar jag på om regnet ska lugna ner sig så man kan ta ut hundarna eller om jag helt enkelt får ställa klockan o ta ut dom tidigt imorgon.. Där försvann min sovmorgon! :mad:

Kl

Just nu sitter jag på tågstation och väntar på att möta upp min biologiska far, som jag aldrig träffat förut.

Och jag är inte ett dugg nervös.

I stället försöker jag hålla mig ifrån att gråta och freaka ut i rädsla att min födelsedag blir en "favorit i repris" från förra året då ingen kom. Jag var ute i GOD tid i år, redan i Augusti. Och nu, en vecka innan, har jag redan fått fyra återbud från de som från början tackade ja (som fyi var 8 st, så det är ju inte många att tala om...). Och då räknar jag inte ens med dem som tackade nej direkt. Hade ett 40-tal bjudna. Kul om det kommer typ... Ingen.

kl

Nyvaken. Helt utslagen av Atarax. Men det krävdes å andra sidan sju jävla tabletter + en jävla massa alkohol innan jag ens fick någon effekt igår. Wtf.
Började även gråta i samma stund som jag vaknade.
Fint hur livet kan vändas på en sekund. Och att det aldrig mer kommer bli detsamma.

Hjälper kanske inte, men kram. :(

kl

Just nu väntar jag på att en vän ska dyka upp, funderar på om man ska orka laga mat eller dela på en pizza. Hej jag håller visst på att gå ner i vikt.

*Kl*

Just nu har jag och dottern precis kommit hem från en tämligen lyckad shoppingrond. Har bl.a. handlat trosor och bh:ar till mig, strumpor och jeans till unga fröken och Fars dag-presenter till min pappa. Nu har dottern lagt sig för att sova en stund och jag väntar på att min kompis Sebastian ska sluta jobba så han kan meddela när han kommer hit. Sushi-dejt på G! :D

Tck.

kl

Just nu har jag kommit fram till att jag kan åka till Oslo och ta livet av mig när de spelar där.
Så får jag åtminstone vara i samma stad som dem, en sista gång. Så kanske människor äntligen förstår hur mycket de betydde för mig.
Så är de av med mig. Så är familjen av med mig. Så är jag av med mig.
Jag kommer ändå inte överleva ångesten den dagen, så varför inte liksom.
VARFÖR VARFÖR VARFÖR skulle det så här. Vad fan har jag gjort för att förtjäna att allt, precis allt i mitt liv ska gå åt helvete. Va?
Och så tycker de att "jag är säker på att"... haha. Ja.
Det är lätt för er att säga som blev inbjudna, är önskvärda, inte hatade, inte sedda som en äcklig slyna.
Det är lätt för er att säga som har era liv kvar. Jag har det inte.
Jag orkar inte.

Fy fan. Jag har tagit åtta 25mg Atarax och det händer INGENTING. Bara skakig i fingrarna. Är inte ens trött. Nada.
Jag vill inte ha det så här mer. Jag vill inte jag vill inte jag vill inte.

De vill ju inte.
De bjöd in A och L, och tyskan.
Inte mig.
Hade de velat ha mig där hade de sagt det.
Jag kan ta en hint.

knapp

Just nu sitter jag och försöker njuta av min pizza trots att varje tugga gör ont (afte). Försöker även plugga samtidigt som jag reflekterar över hur en och samma människa kan göra mig hysteriskt lycklig ena dagen och halvt självmordsbenägen nästa :crazy:

*Kl*

Just nu äter jag choklad och målar naglarna chockrosa :D Därefter ska jag vara duktig och dammsuga på över- och nedervåningen.

De bjöd in A +1 för att hon skrev till dem.
Du har väl inte gjort det. Och jag måste hålla med Lily, det blir i princip konstigare om du slutar se dem nu. Ju.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag fick en fråga från min partner här om dagen, som gjorde mig lite bestört... Han frågade vad jag skulle med honom till om det inte är...
2
Svar
31
· Visningar
1 908
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 338
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 397
Senast: Sassy
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 924
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar