Just nu... II

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu... II

Pannkakor :love:

KL

Just nu är jag stolt över mig själv som äntligen tagit tag i & fixat halkbanan trots all ångest. Yeey för mig! :banana:

*Kl*

Just nu märker jag av allt dygnsvändande under helgen :crazy: Innan jag får sova ska jag dock laga mat så jag har matlådor till arbetsveckan :)

kl

Just nu letar jag efter rosa hårfärg då jag och min syster gjorde en ombre på mig ikväll och jag vill ha den rosa.
Å så mår jag supersuper bra precis just nu.

Vem/vilka är fasıl? :)

Fasıl är en typ av klassisk turkisk musik som ofta sjungs och spelas på en meyhane (en turkisk pub). Är oftast supermelankolisk, handlar om olycklig kärlek och avnjuts med fördel i ett stort sällskap, massor av raki, meze och turkar som dansar och inlevelsefullt sjunger med för full hals :D

Typ så här (det är visserligen en reklamfilm men tycker den fångar känslan rätt bra): http://www.youtube.com/watch?v=4tVLME1-574&list=PL175A23DE175225C6

kl

Har jag letat sadel och äntligen hittat rätt :)
Just nu surfar jag runt här och latar mig.

kl

Just nu sitter jag med en blodig vänsterhand och handled.
Men liksom.
Om kattjäveln självmant hoppar upp på bordet där jag sitter och kärvänligt börjar buffa på min hand, och liksom lägga/stryka örat och sidan av huvudet på handen. Då FÖRUTSÄTTER jag att den vill bli kliad vid örat.
YOUR CLAWS SAYS NO BUT YOUR BODY SAYS YES, HUR SKA JAG KUNNA VETA?!

I hate these blurred lines.

:rofl: Dryg katt!

kl

Just nu sitter jag och försöker slita mig från buke så att jag kan gå ner och äta något!

Jag minns med ens varför jag alltid varit hundmänniska...

kl

Just nu är jag lite för flickigt fnissigt nöjd över att Intressant Person Av Manskön gillat min presentationsbild på FB, för att det ska vara helt acceptabelt för en 24-årig kvinna. Höhö. Hö.

...jag behöver en man.

Just nu funderar jag på om jag ska be mitt ex dra åt helvete imorgon när jag flyttar. Det vore så skönt att få säga allt jag har velat sagt till honom de senaste dagarna..men det bästa vore att vara stark, glad och leva mitt liv. Inte låta honom tro att han kan dra ner mig. Men lockande är det!:p

*Kl*

Just nu försöker jag ta sats för att ta bort mitt pistagegröna nagellack för att därefter duscha och applicera nytt nagellack. Jag tänker knallrosa :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag fick en fråga från min partner här om dagen, som gjorde mig lite bestört... Han frågade vad jag skulle med honom till om det inte är...
2
Svar
31
· Visningar
1 907
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 338
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 394
Senast: Sassy
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 914
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Storlek röd Kong?