Just nu... II

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu... II

kl

Just nu har jag ångest över att jag inte gjort något som helst vettigt idag. Har istället skrivit en fin lista tills imorgon med saker att göra, så får väl acceptera att det blev en äckligt lugn dag idag. Jag rastlös? Inte alls... :mad: ska tilläggas att jag är sjuk och borde kanske ta det lugnt, men orkar inte göra ingenting.

Just nu känner jag mig hopplös och som att jag för alltid kommer vara ensam och dö ensam och leva ensam och blööö - för jag har kommit till insikt: jag orkar inte dejta. Det är så jävla jobbigt och TRÅKIGT. Jag vill vara i ett förhållande, det trivs jag med, men jag orkar fan ALDRIG mer dejta. Kan det inte bara vara som i mellanstadiet när man frågade chans utan att typ ens ha pratat innan?

Vad vill du ha ut av det då, förhållande? Bara fråga någon du kan tänkas gilla om denne vill komma hem till dig då? Så gör jag :D (Även om jag inte är ute efter förhållande utan bara ligga :p )

*Kl*

Jag sitter och utövar detta: :banghead: :banghead: :banghead:

Men är ändå glad över tre bra dagar på jobbet och att jag nästa vecka fått fyra pass på min favoritavdelning :D

Kan man, när de väl är hemma hos en, låsa dörren och säga "nu är du min, för alltid - mohahahaha" eller är det lite för på? :D

Äsch då, snubbar gillar när man tar initiativ! Lås dörren och stäng vid ett bra tillfälle in honom i en låda under sängen. Vad skulle kunna gå snett?
biggrin.gif

Alltså, idén är kanonbra! Men som i mitt fall så är min vad-det-nu-är nästan 2 meter lång och väger typ 40 kilo mer än jag. Jag har liksom inte en chans när vi brottas :mad:

kl

Just nu skriver jag en sur "om betalning inte inkommit senast xx kommer Kronofogden kopplas in"-faktura och känner mig som en dryg jävla bitch. Note to self: Jobba aldrig med något där du har makt över och kan ställa krav på folk.

grattis på 5-årsdagen till henne! :)

*KL*

Just nu sitter jag och mamma och funderar på hur vi ska överlista sjukvården :D

:)

Vad är det ni ska överlista om?
om man får fråga?
Lät iaf som ni ska smida en plan eller nåt :D

kl

Just nu kollar jag på tv och försöker finna min inre ro.

:)

Vad är det ni ska överlista om?
om man får fråga?
Lät iaf som ni ska smida en plan eller nåt :D

Vi ska få dom att lyssna på mig och ta mig på allvar. Och utreda. Sist jag var på vårdcentralen fick jag höra att mina symptom som jag haft i flera år nog skulle gå över om jag vilade över helgen :banghead::mad::meh::crazy::banghead::banghead::banghead:

Men Idioter!
Vet precis hur det är. Kämpar med precis sak just nu.
Hoppas dom öppnar öronen snart!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag fick en fråga från min partner här om dagen, som gjorde mig lite bestört... Han frågade vad jag skulle med honom till om det inte är...
2
Svar
31
· Visningar
1 890
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 336
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 390
Senast: Sassy
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 885
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar