Just nu... II

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu... II

Har precis lagt barnen och nu sitter jag i soffan och myser med hundarna o kaninen! :love:

Varit på bio ikväll, riktigt trevligt!

Make och vovve sover gott i soffan och jag sitter i linne bredvid kaminen och har det supervarmt och dricker vin och youtubar fantastisk musik.

Sitter och väntar på att min sambo/ex vet inte ev ska komma hem, vi bråkade tidigare ikväll och han ändrade till singel på fb och har vägrat svara sen dess... Vore ju trevligt att veta om han sover borta, hos en kompis eller kommer HEM.... senaste jag hörde från annat håll så var han ute på krogen men dom stängde för 36 minuter sen...

Men fy vad jobbigt. Just den situationen känner jag väl igen. kram på dig!

kl

Just nu sitter jag och dricker första koppen kaffe.

Hittade han efter en sömnlös natt ute i bilen runt halv 7 och lyckades tvinga in han... då hade tjejkompisen han varit med vägrat hjälpa mig att få han att komma hem för "nej jag är inte alls inblandad" och med tanke på hur full han verkade då jag gick med han den otroligt långa vägen från parkeringen så borde hon typ följt han till dörren alternativt ringt mig för att se till att han faktiskt kom hem och inte somnade i en lövhög..

Tur det gick bra ändå. Vilka kompisar det finns..

Kl

Just nu har jag rätt nyligen ätit frukost och funderar på om jag ska hoppa in i duschen nu innan stallet eller efter. Blir inte direkt smutsig av att titta på hästen som står i hagen så vilket som funkar.

kl

Just nu slötittar jag på South Park efter att jag precis sovit i fem timmar efter att ha mockat åt min häst. Normal sak att bli golvad av.

kl

Just nu sitter jag i skolan och kan verkligen inte komma mig för att göra det sista på uppgiften som ska in idag... men brukar bli motiverad av att skriva så här, får väl se om det funkar idag med^^.

//r

kl

Just nu har jag precis ätit lunch som var supergod!
Ost och broccolisoppa och så stoppade jag i en korv för protein samt ett knäcke med ost.

Ska strax sticka till stallet och få dagens glädjekick.

kl

haha, se där, det hjälpte denna gången med ^^. Nu var det gjort. Nu ska jag slappa lite (har jag ju gjort mig förtjänt av, haha^^) och sen cykla hem o äta mellis...

//r

*Kl*

Just nu lagar jag mat. Funderar på om jag ska äta den maten eller köttfärspajen från häromdagen. Sen ska jag iaf måla naglarna lila :D

kl

Har precis ätit middag. Ska duscha barnen och lägga dom, sen blir det lite renovering en stund innan jag hoppar i säng.

Just nu undrar jag vad det är för PÅNI i The Bachelor?
Äääääär det en fjording?
Niffe??

*Kl*

Nu ska jag ge mig på att locka håret och hoppas att det håller till imorgon. Börjar 6.45 och ska lämna dottern på dagis 6.15 så tänker inte fixa det imorgon :p

Såg ut som en fjordkorsning!

Mvh inte för att jag tittar eller så. Typ slaviskt eller så.

Visst gjorde det? :)

Åh, inte jag heller. Bara... zappade förbi snabbt och råkade se en häst.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag fick en fråga från min partner här om dagen, som gjorde mig lite bestört... Han frågade vad jag skulle med honom till om det inte är...
2
Svar
31
· Visningar
1 888
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 333
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 390
Senast: Sassy
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 877
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Stora shoppingtråden III