Just nu... II

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu... II

http://www.meatshop.dk/kunst/tatoveringer-af-melanie

blackwork_geometry_and_a_splash_of_colour_wip.jpg

Senast ändrad:

*Kl*

Just nu är jag galet trött! Tur och retur till Falkenberg (totalt 37 mil) med ponny, barn och hund är slitsamt. Men jag är nöjd med dagen och kommer sova gott inatt :D

kl

Just nu har jag så hög feber att det gör ont i kroppen, och jag fryser. Efter två veckor av hosta och snor och slem så är det här alltså vad kroppen tycker är lämpligt nu. Det finns fan ingen rättvisa med denna förkylning.

Hur gick det för er?

Såg dig utanför med ponnyn :)
Jag höll i fuxen som var där så kunde inte gå fram.

kl

Just nu är jag på party i Göteborg och väntar på mitt sällskap. Minibuketräff.

Aha! Jag håller mig gärna undan andra hästar eftersom ponnyn ifråga är hingst. (Om än väldigt lätthanterlig sådan!)

Jodå, det gick helt okej. Han fick 8,5 på galoppen men tyvärr bara 7-7 i hoppning. Lite ofokuserad var han så det drog ner betygen lite. Domaren berömde dock särskilt hans galopp och sa att det är en utvecklingsbar ponny inom hoppning :)

*Kl*
Just nu har jag precis borstat tänderna och ska snart krypa i säng. Ska bara skicka ett godnatt-sms till min krasslige vad-det-nu-är som jobbar till 00.30 :)

Det var därför jag inte gick fram :)
Fin han är!

Kl

Just nu väntar jag på att burleskshowen ska börja!
Sett första delen och det var super.

Jag höll undan hostan för att nås av "men du kanske ska gå nu" vid 23:00. Just fucking kill me. Editors började 23:00. Jag hade lika gärna kunnat vara där.
Hatar.

kl

Just nu sitter jag och dricker kaffe med en katt sovandes under armen. Kollar på Fear factor och ser mest ut såhär: O_o alltså inte så värst road. Funderar på vad jag ska göra till lunch med för den delen, ska innehålla tonfisk i alla fall, så långt har jag kommit. ;)

Just nu sitter jag och tittar på Gränsbevakarna Australien och har världens uslaste jävla humör. Kanske rita lite sen. Eller något.
Fan ta den här dagen och den här helgen.

kl

Just nu är jag nyvaken efter en jättemysig feberyrsel, där jag var övertygad om att jag var med i SCP: Containment Breach (skräckspel där man är instängd i en nedsläckt byggnad full av anomalier som jagar en och vill tortera och/eller döda en). Låg således blickstilla i mörkret i gud-vet-hur-länge, övertygad om att jag skulle dö om jag rörde mig. Jättefint. Verkligen.

Kan jag få bli FRISK nu efter två veckor eller?!
Så TRÖTT på detta med att vakna i panik.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag fick en fråga från min partner här om dagen, som gjorde mig lite bestört... Han frågade vad jag skulle med honom till om det inte är...
2
Svar
31
· Visningar
1 853
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 315
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 385
Senast: Sassy
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 855
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 30