Just nu... II

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu... II

Vad gott med hemmabakat bröd!

kl

Just nu ligger jag febrig och utslagen i sängen och har precis sett Persepolis för kanske trehundratjugofemte gången. Men åh, den är ju så bra!

Just nu sitter jag i fåtöljen efter att ha varit vaken i ganska precis 30 min. Och undrar vad tusan som hände där?

Jag var i skolan... Jag gick till ögonmottagningen... Sedan kollade jag lite på Scrubs innan jag skulle göra vettiga saker så som plugg och betala räkningar.

Sedan somnade jag visst.
Klockan 17-18.

Och sov visst i typ 14 timmar.

Och vaknade 8.15.

What just happend?? Jag hade inte ens öronproppar!

Just nu har jag precis kommit hem efter nästan en vecka på landet och tänker spendera dagen i soffan med mitt snor och min slemhosta.
Och imorgon MÅSTE jag upp i tid för vårdcentralen. Det är fan inte rimligt att må såhär i 5 veckor.

Just nu kollar jag på tecknat med min tös. Efter det är det dags att träna till mitt tvprogram som börjar om en stund. Sedan blir det att färga håret. Har blivit solblekt i sommar.

What?! Häftigt!!
Vi har 20 grader!:D

kl

Just nu sitter jag och väntar på att sambons plommonkaka ska in i ugnen.

*muttrar något bittert om nattens minusgrader här*

kl

Just nu spelar jag Far Cry 3, och får ännu en gång tillfälle att reflektera över att jag alltid älskar de fiktionella karaktärer som är psykopater. Jag vet inte riktigt hur socialt accepterat det är att fnittra förtjust och fånle som en Belieber varje gång Vaas, som kidnappar, torterar och avrättar civila for fun and profit, har en scen. Även oklart hur många spelare som blev så ledsna av att tvingas döda honom att de fick pausa spelet i 15 minuter och göra något annat.

Men liksom.

Vaas5.png

love.gif

HAH :D

Vad var det jag skrev? "men nu är jag iaf i skolan och får skjuta folk, så nu känns det bättre"? och flygplatsen, hehe :love:

Jag sitter och spelar lite Kings road och Mana world, passar på medan mini sover :p
På tal om minusgrader hade vi -4.6gr här i morse. Är såå glad att jag köpte den där varma tröjan trots att plånboken vrålade.

Lisa: Snö redan?!
Var bor du?

HAH :D

Vad var det jag skrev? "men nu är jag iaf i skolan och får skjuta folk, så nu känns det bättre"? och flygplatsen, hehe :love:

Men det ÄR ju underbart. Mvh blir fortfarande förtjust över att Makarov faktiskt signalerar åt de andra att gå in i butikerna och driva ut folk i mittgången så man kan skjuta dem. <3

GÖR HAN?
Ååååhhh måste spela om :D

(bra att Makarov gör sig lite mer lätt att tycka om såhär i tvåan :angel: )

Jaa.
(Jag har INTE spelat den där banan massor med gånger med godmode och noclip bara för att få med mig allt som sker. Särskilt inte när man strider mot FSB och kan få se närstrider där de kastar omkull varandra om man har tur. OK?!)

Jag behöver det på Pripyatbanan. BEHÖVER I tell you.

Just nu tittar jag på Masterchef Australia (surprise!) och har ont i huvudet, bihålorna, ryggen, ögonen... hela kroppen... och mår BAJS.
Glass. Glass vill jag ha.

kl

Just nu har jag lärt mig att det tydligen inte är socialt accepterat att utbrista "KUKEN I ÖGAT" på ICA när B&J Fairly Nuts är slut. Åtminstone inte när det står en förfärad mamma med två barn i femårsåldern precis intill.

Det är ju inte MITT fel att min älsklingsglass är slut.

Jag började skratta.

Kanske för att jag är en sådan person som på min höjd säger "fan", "jävlar" eller "helvete" (om jag inte använder min egenpåhittade svordom "fudge") och därför har jättesvårt att se framför mig hur någon utbrister just "kuken i ögat". Hilarious.

Hahaha <3

Just nu sitter jag nyvaken i soffan med en huvudvärk från helvetet. Om en timme ska jag på något sätt släpa mig iväg till vårdcentralen. Och sedan, sedan ska jag förbi affärn och begrava mig i glass!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag fick en fråga från min partner här om dagen, som gjorde mig lite bestört... Han frågade vad jag skulle med honom till om det inte är...
2
Svar
31
· Visningar
1 845
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 308
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 381
Senast: Sassy
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 764
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar