Just nu... II

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu... II

kl

Just nu sitter jag iklädd handduk efter en dusch. Borde klä på mig och göra mig iordning! Men jag orkar inte det riktigt än! :p

kl

Just nu sitter jag och hoppas att överföringen från mitt minneskort inte kommer ta en dag som den säger:cautious:

Just nu sitter jag och undrar om min helveteshosta och helvetesförkylning och numera även helvetesfeber någonsin tänkte försvinna eller om jag bara ska gå i idé till nyår. (utom helgen 25-27okt då)

En månad med allt detta jävliga på söndag. Vårdcentralen eller vad sa vi?

kl

Just nu dricker jag vin, lyssnar på Skambankt och laddar inför jobb och senare utgång med vännerna. Fin kväll!

*Kl*

Just nu samlar jag kraft för att orka dammsuga. Är rätt trött efter att ha fotat och lagt upp annonser på ungefär en miljon saker :crazy:

kl

Har precis kommit hem från stallet igen. Kollar på tv och försöker vara trevlig mot våra gäster.

*Kl*

Just nu är jag nöjd med att ha dammsugit och ska nu försöka orka göra pannkakor, duscha inkl tvätta håret, plocka undan den förhoppningsvis torra tvätten samt måla naglarna.

knapp

Just nu ligger jag vaken sen en timma tillbaka. Näsan är antingen helt igentäppt eller läcker som en sil. Varenda jälva led gör ont, till och med käken när jag försöker snyta mig. Bihålorna är överfulla och bidrar till en blixtrande huvudvärk. Rethostan ger kramp i magen och ett obehagligt tryck över bröstet.

Och jag har ingenting i medicinväg :banghead:

*tycker extremt synd om mig sjäv*

Usch, bihålorna är inte att leka med! ett tips sådär på natt (morgon?) kvisten är koksaltlösning! typ 1 liter vatten till 1 tsk salt. Koka upp, svalna till rumstempratur och sen skölj igenom näsan med! Ånga funkar ju också att andas in.

KL

Just nu försöker jag sova (uppenbarligen inte..) och inser att 1,5 liter cola sent kvällstid inte var den bästa idén. Samtidigt som en av hundarna tar upp halva sängen samtidigt som kaninen knaprar knäckebröd :banghead:

Samtidigt har man ju inte hjärta att flytta hunden, han har det ju så bra! :love:

Funderar starkt på att ta ett gäng sömntabletter faktiskt. Dock måste jag upp vid 9 tiden iaf, så risken är att jag sover för bra sen.. :crazy:

*Kl*

Just nu väntar jag och dottern på min vad-det-nu-är. Vi ska nämligen åka till Flyinge och titta på NM i fälttävlan :D

kl

Just nu sitter jag inburrad i ett duntäcke, hostar upp mina inre organ, och väntar på att Outlast ska ladda ner.
Note to self: Spara vin, jobb och att lalla runt i kort klänning och kofta i +5 tills du är frisk, människa.

kl
Steker jag pannkakor (ja, ditt fel LadyC:p) och muttrar över att sambon ens tänker tanken på att köpa en eltraktor till sonen.
sonen och sambon ser på traktor filmer och sonen sitter still frivilligt för första gången en längre stund.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 286
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 376
Senast: Sassy
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 737
Senast: lizzie
·
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 223
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar