Någon som vill äta middag någorlunda centralt i Stockholm 18 januari?

Islandshästryttare

Trådstartare
`Kommer till Stockholm 18-20 januari. Om någon har lust att vara middagssällskap den 18 januari så hojta till, då är jag solo. Söndagen är jag upptagen. Planen är att komma till Stockholm mitt på dagen den 18 januari (om SJ och vädret vill :cool:) sen en stund till hotellet och så stadsmuseet därefter. Bor på hotell på Birger Jarlsgatan så nånstans mellan Slussen där stadsmuseet ligger och Birger Jarlsgatan hade varit bra.

Har inget behov av någon fancy mat utan enkelt går bra äter det mesta förutom sushi.

`Kommer till Stockholm 18-20 januari. Om någon har lust att vara middagssällskap den 18 januari så hojta till, då är jag solo. Söndagen är jag upptagen. Planen är att komma till Stockholm mitt på dagen den 18 januari (om SJ och vädret vill :cool:) sen en stund till hotellet och så stadsmuseet därefter. Bor på hotell på Birger Jarlsgatan så nånstans mellan Slussen där stadsmuseet ligger och Birger Jarlsgatan hade varit bra.

Har inget behov av någon fancy mat utan enkelt går bra äter det mesta förutom sushi.
Birger Jarlsgatan är lång.
Men jag är nyfiken på dig så jag skulle gärna åka in till stan och träffa dig.

Trevligt! Birger Jarlsgatan 29 bor jag på tänkte inte på att den var lång 🙂 om du har något förslag på ställe tar jag tacksamt emot förslag. Eller om någon som läser har förslag!
Jag har tyvärr en fancy restaurang bokad den kvällen.
Men ett tips för lagom restaurang är Knut på Regeringsgatan. Jättegoda drinkar och god hederlig mat, samt nära där du bor.

Åh, vad trevligt det låter! Tyvärr har jag inte möjlighet att komma, så jag ska inte kapa er tråd, men hoppas att ni får det trevligt :)

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Bra gårds och stallhund
  • Storlek röd Kong?

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka