Så mysigt det ser ut!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så mysigt det ser ut!
Är det för tidigt att pynta resten av huset idag ?
Nästa helg är jag borta mycket så lär inte hinna då.
Med tanke på julpyssel, jag borde nog börja snart! För jag ska tillverka väldigt enkla tomteluvor i olika (små) storlekar som jag ska klä "allt" på kontoret med Bara för 1. jag älskar julpynt. 2. kollegan som jag delar kontor med gör det inte... (men jag älskar min kollega och att retas lite, så det är tur att vi har högt i tak ).Jag har börjat julpysslat. Redan.
Jag har bestämt mig för att ha gran i år och göra allt pynt till den själv. Så här endel att pyssla med nu.
Gjorde flätade hjärtkorgar ikväll och stjärnor av ståltråd som jag lindade i garn.
Vilken fin! Mycket stiligare än de flesta köpekransarna!Gjort en krans till dörren
Visa bifogad fil 80009
Va! Har du inte börjat ännu?Inte kikat in i den här tråden än men nu börjar jag bli sugen på att få fram stakar, stjärnor och julgardiner också Brukar vilja ha allt klart till 1 advent för den dagen vill jag inte greja med sånt utan bara mysa. Så jag smygstartar nog under veckan. Yngsta dottern är sjukt sugen på jul också och har dragit fram någon tomte redan och ska ha en egen gran på rummet säger hon