Nej, ni är inte ordentliga. NI ÄR AVUNDSJUKA!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej, ni är inte ordentliga. NI ÄR AVUNDSJUKA!!!
Hittade du något annat bra julpynt att rekommendera?
Åh, han är en utav de där gammeldagsa "elaka tomtarna" fast av nyproduktion. Jag har en kusin till honom här någonstanns. Ett arv efter mormor. Han är också sminkad och ser riktigt jävla lömsk ut!Okej, nu vill jag höra era ärliga omdömen om vår julprydnad på jobbet.
Ja, han ser ut att stå i en hög diarré.
Ja, han har sminkat sig med eyeliner och läppstift
Ja, han slår sig själv i huvudet med en käpp.
Ja, han har gröna fiskestövlar på sig.
Men förutom det, visst är han fin?
Visa bifogad fil 79783
Fick med mig tre tomtar (20% på alla tomtar nu!), lite röda handdukar och en jul-tvål att ställa på min lilla toalett när jag renoverat färdigt den! Så nu måste jag bli klar till nästa helg
Den är god! Testat långlagrad på romfat?Bästa julmusten är åter i butik
Edit: försökte få in en bild men det verkar strula nu. Det är i vilket fall Nygårds lagrade på ekfat, helt alkoholfri och finns i mataffärerna!
Har jag redan gjort tidigare I veckanDet är nu officiellt OK att äta pepparkakor, bara så ni vet
En SYNDAREHar jag redan gjort tidigare I veckan
2En SYNDARE
Asså, det var okej redan förra veckan. Har du bott under en sten eller?Det är nu officiellt OK att äta pepparkakor, bara så ni vet
Var typ tvungen ju. Väntade på att häst skulle bli helt vaken från sedering efter undersökningen och när jag slutade vara så ångestladdad kände jag då 6 timmar efter frukost hur hungrig jag var och det enda som fanns i stallet var ju pepparkakorEn SYNDARE
Du är förlåtenVar typ tvungen ju. Väntade på att häst skulle bli helt vaken från sedering efter undersökningen och när jag slutade vara så ångestladdad kände jag då 6 timmar efter frukost hur hungrig jag var och det enda som fanns i stallet var ju pepparkakor
Ja! Är svag för det mesta på romfatDen är god! Testat långlagrad på romfat?
Okej, nu vill jag höra era ärliga omdömen om vår julprydnad på jobbet.
Ja, han ser ut att stå i en hög diarré.
Ja, han har sminkat sig med eyeliner och läppstift
Ja, han slår sig själv i huvudet med en käpp.
Ja, han har gröna fiskestövlar på sig.
Men förutom det, visst är han fin?
Visa bifogad fil 79783
Men alltså, tomte, julduk och adventsljustakar?! Går det verkligen för sig på en arbetsplats innan första advent?! Känns som en fråga för skyddsombudet va?