Jultråden 2021

Hittade du något annat bra julpynt att rekommendera?
771513390101-3138-P_637632350163671800.jpg

Blev lite sugen på denna ljusstake! :love: Men det får bli vid ett senare besök i så fall.

Fick med mig tre tomtar (20% på alla tomtar nu!), lite röda handdukar och en jul-tvål att ställa på min lilla toalett när jag renoverat färdigt den! :D Så nu måste jag bli klar till nästa helg :idea:

Okej, nu vill jag höra era ärliga omdömen om vår julprydnad på jobbet.

Ja, han ser ut att stå i en hög diarré.
Ja, han har sminkat sig med eyeliner och läppstift
Ja, han slår sig själv i huvudet med en käpp.
Ja, han har gröna fiskestövlar på sig.

Men förutom det, visst är han fin? 😍

Visa bifogad fil 79783
Åh, han är en utav de där gammeldagsa "elaka tomtarna" fast av nyproduktion. Jag har en kusin till honom här någonstanns. Ett arv efter mormor. Han är också sminkad och ser riktigt jävla lömsk ut!
När jag var barn avskydde jag den men med åren har jag blivit mer kaxig och är iaf inte längre rädd för den.

I kväll blir det julbio!! 🎅

Och igår åt jag julkorv, rotmos och senap! Tills jag hittade en klump i korven så det var den korven för i år 😅 Därför jag äter ganska lite kött resten av året, julen är verkligen då jag äter mest kött men har ganska svårt för det normalt sett.

Liknande trådar

Hemmet Har vi ingen jultråd för i år eller har jag missat den? Idag är det dags att börja julpynta hos mig! Har flyttat så det blir kul med...
19 20 21
Svar
418
· Visningar
14 374
Senast: Lingon
·
Kropp & Själ Pga mediciner (tidigare och inte nu längre) och från början tunt hår och att man inte direkt blir yngre så är mitt hår ... ja hemskt...
Svar
19
· Visningar
725
Senast: Raderad medlem 142658
·
Övr. Hund Jag har idag fått ett mail från värden att de fått in klagomål på mina hundar, att de skäller när de är hemma själva. Jag vet inte vad...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
7 027
Senast: Milosari
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 367
Senast: monster1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar