Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Prova att böja upp blecket lite som sitter i ljushÄllaren. Jag fick göra det med mina adventsljusstakar. 1 av 4 fungerade nÀr jag testade dem först, efterÄt fungerade alla 4. Se bara till att dra ut sladden först.Jag har klÀtt granen i alla fall. Tog bara ett tag. Ena julgransljuset lyser inte. Inte fel pÄ glödlampan, den glimmar till ibland, Àven nÀr jag byter till ny, sÄ det Àr vÀl nÄgot dÀr i. Tro jag ska gÄ inom Stadsmissionen och kolla om de har julgransbelysning eftersom jag tycker att jag har lite för lite ljus i den.
Den Àr inte snygg, men det skiter jag i, det Àr en gran. Rosett i toppen av en girlang mellanbarnet gjort Ät mig nÀr han var liten, stjÀrnan gjorde dottern.
Tack! Jag tÀnkte faktiskt pÄ det nÀr jag testade ny lampa och insÄg att den fungerade (glimrade till som den tidigare) men kunde inte se blecken nÀr jag kikade ner i hÄllaren, sÄ lÀt bli att testa det. Funderar pÄ att be sonen nÀr han kommer om en vecka, att testa det, bÄde pÄ den samt mina tre ljusstakar som inte fungerade i Är. VÀrt ett försök kanske.Prova att böja upp blecket lite som sitter i ljushÄllaren. Jag fick göra det med mina adventsljusstakar. 1 av 4 fungerade nÀr jag testade dem först, efterÄt fungerade alla 4. Se bara till att dra ut sladden först.
Riktigt fin !Visa bifogad fil 158902
NÀrbild pÄ tomten nÀr vi just satt upp den, den Àr ca 50cm hög.
Riktigt fin !
Men oj vilket villhöver som vÀcktes hos mig nuVisa bifogad fil 158902
NÀrbild pÄ tomten nÀr vi just satt upp den, den Àr ca 50cm hög.
Men oj vilket villhöver som vÀcktes hos mig nu
HĂ€r i Stockholm verkar det bli en repris pĂ„ 1999 julafton. Regnar om vartannat Vore ju hĂ€rligt med snö till nyĂ„r, men tveksamâŠJag tycker ju att julkĂ€nslan ökar och det ska vara snö pĂ„ julen, helst sĂ„ mycket som möjligt, ren lycka förra Ă„ret nĂ€r det var sĂ„ mycket och hela december . Var ju sĂ„ mycket sĂ„ det till och med var strömavbrott en stund under julhelgen pĂ„ grund av all snö; det hör inte till vanligheterna lĂ€ngre men tyvĂ€rr ser det inte alls lika lovande ut i Ă„r, förhoppningsvis blir det Ă„tminstone frostigt, det nĂ€st bĂ€sta . (Minns med avsky julen 1999 nĂ€r skitregnet stod som spön i backen för att sen pĂ„ nyĂ„rsafton snöat en halvmeter ).
HĂ€r i Stockholm verkar det bli en repris pĂ„ 1999 julafton. Regnar om vartannat Vore ju hĂ€rligt med snö till nyĂ„r, men tveksamâŠ