Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Prova att böja upp blecket lite som sitter i ljushÄllaren. Jag fick göra det med mina adventsljusstakar. 1 av 4 fungerade nÀr jag testade dem först, efterÄt fungerade alla 4. Se bara till att dra ut sladden först.Jag har klÀtt granen i alla fall. Tog bara ett tag. Ena julgransljuset lyser inte. Inte fel pÄ glödlampan, den glimmar till ibland, Àven nÀr jag byter till ny, sÄ det Àr vÀl nÄgot dÀr i. Tro jag ska gÄ inom Stadsmissionen och kolla om de har julgransbelysning eftersom jag tycker att jag har lite för lite ljus i den.
Den Àr inte snygg, men det skiter jag i, det Àr en gran. Rosett i toppen av en girlang mellanbarnet gjort Ät mig nÀr han var liten, stjÀrnan gjorde dottern.
Tack!Prova att böja upp blecket lite som sitter i ljushÄllaren. Jag fick göra det med mina adventsljusstakar. 1 av 4 fungerade nÀr jag testade dem först, efterÄt fungerade alla 4. Se bara till att dra ut sladden först.
Riktigt finVisa bifogad fil 158902
NÀrbild pÄ tomten nÀr vi just satt upp den, den Àr ca 50cm hög.
Riktigt fin!
Men oj vilket villhöver som vÀcktes hos mig nuVisa bifogad fil 158902
NÀrbild pÄ tomten nÀr vi just satt upp den, den Àr ca 50cm hög.
Men oj vilket villhöver som vÀcktes hos mig nu![]()
HÀr i Stockholm verkar det bli en repris pÄ 1999 julafton. Regnar om vartannatJag tycker ju att julkÀnslan ökar och det ska vara snö pÄ julen, helst sÄ mycket som möjligt, ren lycka förra Äret nÀr det var sÄ mycket och hela december. Var ju sÄ mycket sÄ det till och med var strömavbrott en stund under julhelgen pÄ grund av all snö; det hör inte till vanligheterna lÀngre
men tyvÀrr ser det inte alls lika lovande ut i Är, förhoppningsvis blir det Ätminstone frostigt, det nÀst bÀsta
. (Minns med avsky julen 1999 nÀr skitregnet stod som spön i backen för att sen pÄ nyÄrsafton snöat en halvmeter
).
HĂ€r i Stockholm verkar det bli en repris pĂ„ 1999 julafton. Regnar om vartannatVore ju hĂ€rligt med snö till nyĂ„r, men tveksamâŠ
Vilken söt!Fick julklapp frÄn jobbet igÄr och den innehöll, förutom en flaska bubbel och ett presentkort pÄ en av mina favoritrestauranger, den hÀr underbart söta julgransdekorationen gjord av en lokal konstnÀr
Visa bifogad fil 159128