Glömde dom nere, men slog igång en julfilm redan. Behöver nåt att totalt slappa till.Gört bara
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Glömde dom nere, men slog igång en julfilm redan. Behöver nåt att totalt slappa till.Gört bara
Jag köpte julmust idag. Och när sista ungen somnat funderar jag på att smaka
Jag med!Jag drack för flera veckor sen
Jag också! Så fort det fanns att köpa, här väntas INTE!Jag drack för flera veckor sen
Absolut! No-vent hejjar påJag har två lampor ute på trappen vid ytterdörren, och igår dog den ena. Alltså borde det vara godkänt att sätta upp julbelysningen nu va, istället för att krångla och byta glödlampa?!
Jag har shoppat orimligt mycket julkläder till mina barn idag .
Mycket bra idéer! Jag tror på den med barn på stor häst, det kommer bli fint! En liten tomteluva på hästen också så är du hemma.Det kommer väl till pass när årets julkort ska tas!
MVH / Sitter och planerar vårat kort.
Har haft hunden och dottern som motiv två år i rad och året innan hunden och hästen, (katterna är väldigt icke-representerade pga vägrar sitta stilla ) I år hoppas jag på lite snö en ledig dag i början av december och funderar på dotter på häst som motiv, helst med hunden bredvid, men hon har lite för mycket självbevarelsedrift för att sitta fint vid hästens hovar
Funderade lite på mig på min häst, dottern på ponny med maken i tomtedräkt som håller i och hunden på marken. Men bara tanken på två hästar, en hund och ett barn som ska vara stilla på samma plats och samtidigt ska titta i kameran samtidigt som jag blir någorlunda nöjd med mig själv på bild fick mig att stryka den iden innan den ens var påbörjad
Lättare att bara sätta barnet på (stora) hästen (som inte går att hoppa ned från när hon tröttnar...), då sitter hon i alla fall still!
Dream on, säger jag då... moahahahaJag drömmer om det perfekta julkortet med Megara i julhalsband sittande framför en tänd gran, gärna med ett inslaget paket eller två.
Good luck have funJag drömmer om det perfekta julkortet med Megara i julhalsband sittande framför en tänd gran, gärna med ett inslaget paket eller två.