Jag har en kollega som brukar slå in hela dörren med papper och allt, helt fantastiskt!Visa bifogad fil 79748
Himla sugen på att göra såhär med ytterdörren
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har en kollega som brukar slå in hela dörren med papper och allt, helt fantastiskt!Visa bifogad fil 79748
Himla sugen på att göra såhär med ytterdörren
Oj haha! Påminner mig om Albert och Herberts jul som slår in hallen med julpapper hahaha!Jag har en kollega som brukar slå in hela dörren med papper och allt, helt fantastiskt!
Ni kan skicka hit den annars, här skulle den ha 110cm till godo!Idag har jag och en kollega ägnat en hel del tid åt att mäta olika utrymmen på kontoret för att se om det är möjligt att få in en 240 cm hög uppblåsbar tomte nånstans. Tyvärr verkar det som att det är 220 cm i takhöjd om våra beräkningar lyckades (det enda vi hittade att mäta med var en 60 cm långt vattenpass). Känns kul att börja planera oavsett!
Wow! Men nu har vi mätt våra kontor och sett att den får plats så kanske sätter vi in den på chefens kontor?Ni kan skicka hit den annars, här skulle den ha 110cm till godo!
Okej, nu vill jag höra era ärliga omdömen om vår julprydnad på jobbet.
Ja, han ser ut att stå i en hög diarré.
Ja, han har sminkat sig med eyeliner och läppstift
Ja, han slår sig själv i huvudet med en käpp.
Ja, han har gröna fiskestövlar på sig.
Men förutom det, visst är han fin?
Visa bifogad fil 79783
Det var skyddsombudet som julpyntadeMen alltså, tomte, julduk och adventsljustakar?! Går det verkligen för sig på en arbetsplats innan första advent?! Känns som en fråga för skyddsombudet va?
Den går lätt in på mitt kontor som jag delar med en kollega som avskyr pynt och julpynt i synnerhet...Idag har jag och en kollega ägnat en hel del tid åt att mäta olika utrymmen på kontoret för att se om det är möjligt att få in en 240 cm hög uppblåsbar tomte nånstans. Tyvärr verkar det som att det är 220 cm i takhöjd om våra beräkningar lyckades (det enda vi hittade att mäta med var en 60 cm långt vattenpass). Känns kul att börja planera oavsett!
Det var skyddsombudet som julpyntade
Det var skyddsombudet som julpyntade
Den finns på rusta!Den går lätt in på mitt kontor som jag delar med en kollega som avskyr pynt och julpynt i synnerhet...
Jag älskar honom!Okej, nu vill jag höra era ärliga omdömen om vår julprydnad på jobbet.
Ja, han ser ut att stå i en hög diarré.
Ja, han har sminkat sig med eyeliner och läppstift
Ja, han slår sig själv i huvudet med en käpp.
Ja, han har gröna fiskestövlar på sig.
Men förutom det, visst är han fin?
Visa bifogad fil 79783
Jag älskar honom!
Den finns på rusta!
Men alltså, tomte, julduk och adventsljustakar?! Går det verkligen för sig på en arbetsplats innan första advent?! Känns som en fråga för skyddsombudet va?
Hittade du något annat bra julpynt att rekommendera?Var på Rusta på lunchen, missade denna skapelse!
Blev däremot påhoppad av flera småtomtar
Nej, ni är inte ordentliga. NI ÄR AVUNDSJUKA!!!Visa bifogad fil 79784
På den här arbetsplatsen uppför vi oss minsann och håller oss 1,5 vecka till!
Jag är nog snarare GrinchenÄr du skyddsombud...?