Kostar de en halv månadslön, såsom Göteborgs Pepparkaksbageri? De är jättegoda, men förhållandevis tokdyra.Jag har tjuvat med dessa. De är helt sjuka! Godaste pepparkakorna jag ätit.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kostar de en halv månadslön, såsom Göteborgs Pepparkaksbageri? De är jättegoda, men förhållandevis tokdyra.Jag har tjuvat med dessa. De är helt sjuka! Godaste pepparkakorna jag ätit.
Jag fick dom som present så har inte koll, men misstänker att de är dyraKostar de en halv månadslön, såsom Göteborgs Pepparkaksbageri? De är jättegoda, men förhållandevis tokdyra.
Jag har också en sån gammal tomte, han bär på en lykta och en hacka. Jag törs inte ens undra vad han ska med hackan tillÅh, han är en utav de där gammeldagsa "elaka tomtarna" fast av nyproduktion. Jag har en kusin till honom här någonstanns. Ett arv efter mormor. Han är också sminkad och ser riktigt jävla lömsk ut!
När jag var barn avskydde jag den men med åren har jag blivit mer kaxig och är iaf inte längre rädd för den.
Min håller i ett ljus...Jag har också en sån gammal tomte, han bär på en lykta och en hacka. Jag törs inte ens undra vad han ska med hackan till
Har du någon elfirma i närområdet? Jag lämnade in två ljusstakar förra året som det var glappkontakt i. Tror jag gav någon hundring när de fixat problemetMin stora fina ljusstake har slutat fungera. Vad ska jag göra nu då?
Jag får kolla! Tack för tipset!Har du någon elfirma i närområdet? Jag lämnade in två ljusstakar förra året som det var glappkontakt i. Tror jag gav någon hundring när de fixat problemet
Tycker du verkligen att det är en vettig fråga i denna tråd ?! Kör på! Jag är på väg att gå ut och hämta in mina adventsstjärnor och ljusstakar nu!Är det för tidigt att pynta resten av huset idag ?
Nästa helg är jag borta mycket så lär inte hinna då.
Haha vill kanske mest ha bekräftelse att jag inte är helt galenTycker du verkligen att det är en vettig fråga i denna tråd ?! Kör på! Jag är på väg att gå ut och hämta in mina adventsstjärnor och ljusstakar nu!
Har inte så jättemånga fönster i mitt lilla hus, så det går rätt fort. Men nu har jag hängt upp två stjärnor och ställt fram två ljusstakar. Längtar nästan efter mörkret nu..... ALLA fungerade också - kryss i taket !Haha vill kanske mest ha bekräftelse att jag inte är helt galen
Har redan pyntat sovrummet, hallen på övervåningen och toaletten. Men köket och vardagsrummet är roligast att pynta
Vilken fin ljusstake!Visa bifogad fil 79959
Lite iaf. Fönstret ska bytas mot dubbeldörr men först i vår. Väggen ska gipsas och tapetseras. Förhoppningvis i år.