Det tycker jagVad roligt! Måste definitivt prova detta nån gång !
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det tycker jagVad roligt! Måste definitivt prova detta nån gång !
Kanske Ful-glögg istället för Jul-glögg ?!Nu var glöggen provad och den var god! Men ful. Och stark!!
Men den lär tydligen klarna någon vecka efter man silat den. Den ska dock stå en vecka till.
Nu ska vi bara komma på ett kul namn på vår egen glögg
men vänta lite här nu, ska man baka ut en pepparkaksdeg?? jag som alltid äter upp den som den ärSlängde ihop en pepparkaksdeg igår. Idag fanns inte tiden att baka, men hoppas att det blir av imorgon kväll. Längtar efter nybakade pepparkakor och glögg !!
Mja, man kan väl kanske varva ätandet och bakandet lite grann..... ??men vänta lite här nu, ska man baka ut en pepparkaksdeg?? jag som alltid äter upp den som den är
Råkade göra en hel sats pepparkaksdeg för någon dag sedan (ja, jag råkade, för jag började med att halvera alla ingredienser, tills jag stängde av hjärnan och öste i full mängd kryddor och därmed vackert fick fylla på med allt annat också), är nära på jätteledsen över att nu vara tvungen att baka av den istället för att bara äta den råmen vänta lite här nu, ska man baka ut en pepparkaksdeg?? jag som alltid äter upp den som den är
Vilken urmysigt bild .
Har en ljusslinga i sovrummet med timer så jag kan njuta av mysbelysningen men inte behöver ha den på hela natten.
Funkar över förväntan
Edit: kanske inte över förväntan men tycker det är skönt att inte behöva dra ut sladden utan att den stänger av sig själv istället.
Shit vad fint! Fick ståpäls när jag läste det.Jag ska troligtvis vara tomtemor på julafton!
När jag var upp på ICA nyss träffade jag en gammal vän till familjen och vi uppdaterade oss om allt och inget. Vi kom att prata om jul och när hon förstod att jag var hemma över jul så frågade hon om jag ville tomta för hennes barnbarn! Jag sa givetvis ja, min pappa tomtade för barnbarnens föräldrar en gång i tiden
Shit vad fint! Fick ståpäls när jag läste det.
Jag har vaskat fram ett lussebullerecept som kan funka för mig och ev även pepparkakor. Ser fram emot att testa. Kanske redan imorgon...
Kombon har tagit fram en kartong med adventspynt idag. Yay! Nu händer det.
Åh, det låter magiskt! Fint att lyktan får fortsätta tomta med dig.Jag har tyvärr inte kvar pappas vargskinnspäls som han hade när han var tomte men iaf lyktan han alltid hade då
Vad kul! Jag var jultomte för fd grannarnas barnbarn en gångJag ska troligtvis vara tomtemor på julafton!
När jag var upp på ICA nyss träffade jag en gammal vän till familjen och vi uppdaterade oss om allt och inget. Vi kom att prata om jul och när hon förstod att jag var hemma över jul så frågade hon om jag ville tomta för hennes barnbarn! Jag sa givetvis ja, min pappa tomtade för barnbarnens föräldrar en gång i tiden