Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha jag får erkänna att jag tänkte att en boj var en lite annorlunda julklapp. Tänkte att det antingen var en mkt speciell boj eller att personen som skulle få bojen kanske var en utpräglad båtmänniskaBoken (inte boj som jag råka skriva) kommer nog denna veckan, fick betala 84kr för den till tull idag.. Så snart så slå in julklapparna
Jag ocksåHaha jag får erkänna att jag tänkte att en boj var en lite annorlunda julklapp. Tänkte att det antingen var en mkt speciell boj eller att personen som skulle få bojen kanske var en utpräglad båtmänniska
Bara tänk hur många lussebullinköp på Bröd&Salt du tjänar in genom att inte köpa en assistent! Rent av så du kan köpa ett par extra per år och fortfarande TJÄNA på att köpa färdiga bullar i säg…tio år. (Och assistenten hade inte ens hållit i tio år, så låg kvalitet det är på prylar nu för tiden.)Nej jag tänker inte köpa en köksassistent så jag kan baka lussebullar när jag aldrig äter mer än tre eller fyra per år. Dessutom är de jag köper på Bröd&Salt mycket godare än jag någonsin skulle få till.
Haha, det där fick mig att bli lite sugen dock!!Kan meddela att Dufvenkroks blodapelsin-glögg, lättvarianten med 2,2% alkohol, var alldeles för söt för min smak. Den smakade varm fanta med en liten hint av julkryddor....
Utgångsläget är att jag är tråkig och alltid faller tillbaka på Blossas vanliga lättvinsglögg, alternativt starkvinsvarianten men den är kanske inte lika lyckad att dricka ur temugg var och varannan dag
Men åh vilka sötaDet här året känner även jag starkt för julen och längtar efter helgerna! Har slutit ett avtal med barnet att julpynta i helgen jag tycker det är tidigt men det är inte en tillräckligt bra anledning att låta bli när vi båda vill. Eftersom vi har väldigt skralt med julpynt blev det en tur till lokala inredningsbutiken för att bättra på förrådet med julgranskulor och köpa någon tomte. Drabbades av akut tomtefeber och köpte 4 stycken.
Sambon tyckte den smakade varm apelsinjuice. Jag tyckte det var en blandning av medicin och multivitaminjuice från slutet av 90-talet, juice jag inte ens tyckte om som barn. Däremot älskar jag dufvenkrooks hjortron, så ska nog inte uttala mig om sötsliskigtKan meddela att Dufvenkroks blodapelsin-glögg, lättvarianten med 2,2% alkohol, var alldeles för söt för min smak. Den smakade varm fanta med en liten hint av julkryddor....
Utgångsläget är att jag är tråkig och alltid faller tillbaka på Blossas vanliga lättvinsglögg, alternativt starkvinsvarianten men den är kanske inte lika lyckad att dricka ur temugg var och varannan dag
Tack för den talande recensionen! Jag tänker inte ens prova den nuSambon tyckte den smakade varm apelsinjuice. Jag tyckte det var en blandning av medicin och multivitaminjuice från slutet av 90-talet, juice jag inte ens tyckte om som barn.
Haha, det där fick mig att bli lite sugen dock!!
Sambon tyckte den smakade varm apelsinjuice. Jag tyckte det var en blandning av medicin och multivitaminjuice från slutet av 90-talet, juice jag inte ens tyckte om som barn. Däremot älskar jag dufvenkrooks hjortron, så ska nog inte uttala mig om sötsliskigt
Får??? PRECIS när man vill . Vi har en ljusslinga, ett ljusnät samt projektorn (med snöflingor projicerade på stallväggen) igång redan. Det är ju mörkt, kallt och vinter.....vilka mer "ursäkter" behöver man ???När får man sätta upp sånt, julbelysning? Har sett en trädgård med ljusslinga uppe nu, jag ligger iaf klar i startgroparna