Jorden runt! - Ulvlek

Nej till vilka Kileaua hade siat, ett alternativ är att hon siade Hedinn som blev käkad samma natt och hon blev utan info. Eller dig och vill ha dig som ond. Det här skrev jag ett inlägg om i förmiddags.
Hade hon siat mig ond hade jag varit lynchad. Inte en chans att jag hade överlevt det. Hon röstade ju inte på mig förrän jag röstat på henne.

Alltså nu fick jag mer morfin så jag tänker rösta nu.

LenaH röstar på cirkus

För att jag inte tycker hon kommer med så mycket eget (utom random godförklaringar?) men anmärker på hur andra spelar. Tex igår.
Jag har säkert sjättedel men måste rösta för säkerhets skull.

Sjättedel = jätteful.

Men vafan JÄTTEFEL ska det stå!!

LenaH röstar på cirkus

För att jag inte tycker hon kommer med så mycket eget (utom random godförklaringar?) men anmärker på hur andra spelar. Tex igår.
Jösses.
Jaja.

LenaH
Harrysen
cirkus
Snurrfian
fio
Blacksmithfarm
Niyama

BM, en siarlärling och ängel kvar? Och 2 onda?
Det borde det vara åtminstone två ulvar kvar, men inte fler, det skulle känns lite väl ojämnt med mer än fyra onda när en ond dessutom slår ut en god om den blir lynchad. Psykopaten oroar mig lite, jag trodde nästan att q var den igår.

Eh du brukar tro på vad du tänker? Hänger inte med.
Gör du inte?
Om jag har en teori dvs en tanke brukar jag tro på den. Jag har ju en tanke om Snurrfian och då tror jag på den. Sen kan jag ju ha fel men det brukar behövas endel för att jag ska ändra mig oavsett riktning.

LenaH röstar på cirkus

Sjättedel = jätteful.

Men vafan JÄTTEFEL ska det stå!!
Du ska nog lägga ifrån dig telefonen nu, morfin verkar ge effekt på dig. :laugh:

Jag vet inte riktigt vad mer jag ska komma med inlägg om. Tycker inte jag har nåt direkt att gå på. Upplever inte att någon siats ond, då tror jag det skulle finnas nån mer röst lagd redan.

Jag känner att det kommer bli lite oledoledoff då jag inte hittar något särskilt att gå på.
Jag vet ju min roll och därmed gör cirkus röst på mig att jag blir misstänksam mot henne. Jag vet dock också att jag ofta har svårt att få mig förstådd och få fram vad jag vill i lekar.

Jag förstår dock verkligen inte hur hon inte kan förstå vad jag menar. Jag vet att endast goda lyan har full spioninfo men fortfarande bör ju en ev siare som siat nån ond "gå på" en spelare lite mer. Utan att outa sig. Jag hittar inget sånt.

Vill dock helst inte rösta hämndmässigt, men just nu skaver ju cirkus röst på mig.
Alltså om nån tror att Kila siat mig som ond så behöver den lära sig läsa :D

LenaH - svårt att sätta henne åt något håll, speciellt när hon är hög på morfin. ;) Men hon gräver inte speciellt mycket, men kan vara lite tillbaka lutad god.
Harrysen - jag har svårt att placera henne också, kommer med lite tankar men inget som sticker ut.
cirkus - Jag blir inte klok på henne, antingen är hon ulv som stryker mig medhårs, eller så är hon god och försöker hitta andra goda.
fio - sätter jag åt det goda hållet efter gårdagen.
Blacksmithfarm - Ingen aning, känns godare i dag än tidigare men jag har inget faktiskt att ta på.
Niyama - vill hävda att hon alltid är god, lite väl godförklarande men samtidigt så vet jag att hon har varit god orimligt många gånger.

Så jag har en god och fem potentiella ulvar, svårt att veta var man ska rösta idag.

LenaH - svårt att sätta henne åt något håll, speciellt när hon är hög på morfin. ;) Men hon gräver inte speciellt mycket, men kan vara lite tillbaka lutad god.
Harrysen - jag har svårt att placera henne också, kommer med lite tankar men inget som sticker ut.
cirkus - Jag blir inte klok på henne, antingen är hon ulv som stryker mig medhårs, eller så är hon god och försöker hitta andra goda.
Blacksmithfarm - Ingen aning, känns godare i dag än tidigare men jag har inget faktiskt att ta på.
Niyama - vill hävda att hon alltid är god, lite väl godförklarande men samtidigt så vet jag att hon har varit god orimligt många gånger.

Så jag har en god och fem potentiella ulvar, svårt att veta var man ska rösta idag.
Jag tycker faktiskt precis som du.
Så jag sällar mig till skaran som godförklarar dig... :o

Tycker hon gräver vilt som god? Men inte reagerat på att hon grävt lite nu, förutom idag då och precis i början men då finns ju inget att gräva i.

Alltså jag håller med det mesta här och det gör ju att jag vill hålla dig åt goda hållet.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 507
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 023
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 295
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 488
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar