Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Cirkus var ändå på min radar, jag hade bara i huvudet om hon var siad eller inte. Hon kan vara ond och inte siad, liksom.Blacksmithfarm ändrar röst till cirkus
Jag läste Niyama s länk där hon förvränger fios ord, plus att fio som jag tror är god festar där.
En minut senHarrysen följer Fio och röstar på Cirkus eftersom jag känner mig säker på Fios roll
Vad fasen! Skrev så snabbt att jag nästan tappade datornEn minut sen
Nej jag ändrar en gång till - till CirkusRöstlista DL4 kl 21.00
20.30 LenaH röstar på cirkus
20.47 cirkus röstar på LenaH
20.49 Snurrfian röstar på Niyama
20.51 Niyama röstar på cirkus
20.52 Harrysen röstar på Niyama
20.53 Blacksmithfarm röstar på Niyama
20.58 fio röstar på cirkus
20.59 Snurrfian ändrar röst till Harrysen
21.00 Blacksmithfarm ändrar röst till cirkus
cirkus 4
Niyama 1
LenaH 1
Harrysen 1
Är alla röster med korrekt på denna listan?
Röstlista DL4 kl 21.00
20.30 LenaH röstar på cirkus
20.47 cirkus röstar på LenaH
20.49 Snurrfian röstar på Niyama
20.51 Niyama röstar på cirkus
20.52 Harrysen röstar på Niyama
20.53 Blacksmithfarm röstar på Niyama
20.58 fio röstar på cirkus
20.59 Snurrfian ändrar röst till Harrysen
21.00 Blacksmithfarm ändrar röst till cirkus
cirkus 4
Niyama 1
LenaH 1
Harrysen 1
Är alla röster med korrekt på denna listan?
Ser du inte om du håller över "alldeles nyss"?Nu är jag väldigt nyfiken på resulatatet! Sitter på laptop men kan tyvärr inte se de exakta rösttiderna, ser bara "alldeles nyss" osv
Ah, det var därför jag inte fick ihop det först!2
Nej jag ändrar en gång till - till Cirkus
Jo det gör jag! Tack! Hade ingen aning om det!Ser du inte om du håller över "alldeles nyss"?
Det som skrämmer mig mest är om du är ulv och har lurat mig fullständigtÄr inte cirkus ond måste ju fan LenaH vara det eller så har ulvarna haft jättekul denna lynch.
Jag är ej ulv men vi hade haft råd att lyncha mig idag och ändå vinna. Om vi lynchar nån annan god idag finns risk att jag lynchas imorgon.Det som skrämmer mig mest är om du är ulv och har lurat mig fullständigt
Men varför måste jag vara ulv om inte cirkus är det?Är inte cirkus ond måste ju fan LenaH vara det eller så har ulvarna haft jättekul denna lynch.
Du måste inte, jag nojar. Läs hela texten.Men varför måste jag vara ulv om inte cirkus är det?
Då har ju du ännu fler godförklarade??
Tänker du att Cirkus skulle kunna vara ängeln?Men bara inte ängeln är lynchad. Om ängeln lever = garanterad sia till imorgon va?