Jorden runt! - Ulvlek

Harrysen
Snurrfian
Blacksmithfarm
Niyama

Det känns som det är jag och tre ulvar :(
En ängel, två bybor och en ond va?

Meddelande från LL:

Vi börjar nu närma oss dagDL 5 och leken börjar bli ganska lång. Så vi LL har ett förslag om att snabba upp leken idag (kanske tom avsluta den). Men innan vi tar något beslut vill vi höra vad ni tycker: vill ni snabba upp leken? (Även döda spelare får så klart vara med och tycka till här eftersom fortfarande det kan hända saker i det dolda)

Annars fortsätter vi som vanligt med en nattDL och en dagDL per dygn.

Meddelande från LL:

Vi börjar nu närma oss dagDL 5 och leken börjar bli ganska lång. Så vi LL har ett förslag om att snabba upp leken idag (kanske tom avsluta den). Men innan vi tar något beslut vill vi höra vad ni tycker: vill ni snabba upp leken? (Även döda spelare får så klart vara med och tycka till här eftersom fortfarande det kan hända saker i det dolda)

Annars fortsätter vi som vanligt med en nattDL och en dagDL per dygn.
Planen är att lyncha sista ulven ikväll, det kan inte finnas fler?!

Planen är att lyncha sista ulven ikväll, det kan inte finnas fler?!
Oavsett antalet ulv(ar) kvar så finns det, beroende på lynchens utfall, en möjlighet att leken kan gå vidare efter kvällens DL. Vi vill alltså bara kolla av hur majoriteten vill göra i ett sådant scenarion :)

Oavsett antalet ulv(ar) kvar så finns det, beroende på lynchens utfall, en möjlighet att leken kan gå vidare efter kvällens DL. Vi vill alltså bara kolla av hur majoriteten vill göra i ett sådant scenarion :)
Jag anpassar mig efter de andra 🙂. Fullt upp på jobb nu och sen kommer liten hem från förskolan och vänder upp och ner på huset men så kommer kunna vara inne mest ikväll ☺️

Alltså - jag kommer kanske inte vara jätteaktiv imorgon för det är då jag ska få benet avsågat så jag behöver lufta fåniga tankar och det blir rätt mycket feeling här nu då och dåligt underbyggt - so shoot me.

Jag vet att jag är god, jag vet att fio är god, jag tycker Snurris är på och verkligen försöker leta onda, mest igår men när hon är ond är hon vagare så hon känns god. BSF är alltid knepig eftersom hon typ är i Singapore ;) och spelar med annan dygnsrytm men jag tycker inte hon känns ond för jag gillade ändå hennes bollenteori och sen får cirkus tycka vad hon vill. ;)

Jag tror alltid Niyama är god men jag vet att jag tyckte hon kändes skum igår kväll eller i förmiddags, minns inte men där är juryn ff ute, vet inte var jag har henne. Cirkus är skum men henne har jag sjukt svårt att läsa och jag har svårt att se henne och Killhem i lyan ihop men därmed inte sagt att de inte spelar för samma sida. Kilauea känns inte riktigt ulvig för mig, jag har faktiskt hängt med på de grejer både cirkus och Niyama ifrågasatt men jag vet fan inte. Harrysen kan vara ond. Eller god. Inget däremellan så kanske i lyan?

Godnatt!
Röstlista DL4 kl 21.00
20.30 LenaH röstar på cirkus
20.47 cirkus röstar på LenaH
20.49 Snurrfian röstar på Niyama
20.51 Niyama röstar på cirkus
20.52 Harrysen röstar på Niyama
20.53 Blacksmithfarm röstar på Niyama
20.57 Snurrfian ändrar röst till Harrysen

20.58 fio röstar på cirkus
20.59 Snurrfian ändrar röst till cirkus
21.00 Blacksmithfarm ändrar röst till cirkus

Med tanke på LenaHs inlägg ovan och röstlistan från igår tror jag att jag satsar på att Snurris inte är ond. Varför ändra två gånger för att landa på kollegan cirkus? Visst, alibi men de hade ju inte direkt råd att förlora en till. Särskilt inte med ängeln i livet, om jag räknat rätt kan det som bäst bli oavgjort. Om inte Snurris har hybris och tänker att hon kan kamma hem allt själv. Men Snurris hade kunnat bidra till att lyncha mig igår, när hon ändrade såg det fortfarande ut så. Så jag tror antingen BSF eller Harrysen ändrade för alibi (fast Harrysens var för sen).

Fyra kvar, en lynchas. Tre kvar. En äts. Kvarvarande röstar på varandra (på goda lyans röst då). Det är bara om käket misslyckas som det kan finnas alternativ. Om jag tänker rätt. Om jag lever och det finns alternativ behöver jag lite tid på mig emellan bara för kommer vara lite upptagen. Men ja, kör klart ikväll tycker jag.

Harrysen
Snurrfian
Blacksmithfarm
Niyama

Det känns som det är jag och tre ulvar :(
En ängel, två bybor och en ond va?
Ja, det bör det väl vara.
Jag lutar åt att ha dig och snurris på goda sidan. Fu pga gårdagen som faktiskt resulterade i lynchad ulv. Snurris pga lenah trodde det, plus alla röständringar som slutade på cirkus.

Jag vet min roll även om jag kan förstå att du klumpar ihop mig med Harrysen.

Känner att jag lika gärna kan rösta.

Blacksmithfarm röstar på Harrysen
pga ovan hoppas jag att hon är den sista ulven.

Jag ska jobba inatt , så behöver dova nån gång under dagen, oklart när det blir, så vet inte om jag kan haka på ifall det blir fler lyncher idag. Hojtar om jag är inne/vaken sen.

Ja, det bör det väl vara.
Jag lutar åt att ha dig och snurris på goda sidan. Fu pga gårdagen som faktiskt resulterade i lynchad ulv. Snurris pga lenah trodde det, plus alla röständringar som slutade på cirkus.

Jag vet min roll även om jag kan förstå att du klumpar ihop mig med Harrysen.

Känner att jag lika gärna kan rösta.

Blacksmithfarm röstar på Harrysen
pga ovan hoppas jag att hon är den sista ulven.

Jag ska jobba inatt , så behöver dova nån gång under dagen, oklart när det blir, så vet inte om jag kan haka på ifall det blir fler lyncher idag. Hojtar om jag är inne/vaken sen.
Åh ni kommer rösta på varann och så ska jag och Snurris välja sida :arghh: jag behöver LenaHs superkrafter.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 507
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 023
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 295
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 488
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar