Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Planen är att lyncha sista ulven ikväll, det kan inte finnas fler?!Meddelande från LL:
Vi börjar nu närma oss dagDL 5 och leken börjar bli ganska lång. Så vi LL har ett förslag om att snabba upp leken idag (kanske tom avsluta den). Men innan vi tar något beslut vill vi höra vad ni tycker: vill ni snabba upp leken? (Även döda spelare får så klart vara med och tycka till här eftersom fortfarande det kan hända saker i det dolda)
Annars fortsätter vi som vanligt med en nattDL och en dagDL per dygn.
gick utmärkt ! Smakade bra med morfinkryddad borgmästare och redan färdigknäckta ben !Du är död. Döda äter inte.
Jag tänkte detsamma så kan sista ulven vara snäll och räcka upp handen?Planen är att lyncha sista ulven ikväll, det kan inte finnas fler?!
Jag tänkte detsamma så kan sista ulven vara snäll och räcka upp handen?
Hade gjort det om det var jag men tyvärr.Jag tänkte detsamma så kan sista ulven vara snäll och räcka upp handen?
Det var nån av dina kompisar, frågan är vem. Tillbaks till graven nu.gick utmärkt ! Smakade bra med morfinkryddad borgmästare och redan färdigknäckta ben !
Vi är helt groggy i lyan
Jag är ledsen (not) att behöva tala om att du redan är lynchad.
Jag är ledsen (not) att behöva tala om att du redan är lynchad.
Oavsett antalet ulv(ar) kvar så finns det, beroende på lynchens utfall, en möjlighet att leken kan gå vidare efter kvällens DL. Vi vill alltså bara kolla av hur majoriteten vill göra i ett sådant scenarionPlanen är att lyncha sista ulven ikväll, det kan inte finnas fler?!
Jag anpassar mig efter de andra . Fullt upp på jobb nu och sen kommer liten hem från förskolan och vänder upp och ner på huset men så kommer kunna vara inne mest ikvällOavsett antalet ulv(ar) kvar så finns det, beroende på lynchens utfall, en möjlighet att leken kan gå vidare efter kvällens DL. Vi vill alltså bara kolla av hur majoriteten vill göra i ett sådant scenarion
Röstlista DL4 kl 21.00Alltså - jag kommer kanske inte vara jätteaktiv imorgon för det är då jag ska få benet avsågat så jag behöver lufta fåniga tankar och det blir rätt mycket feeling här nu då och dåligt underbyggt - so shoot me.
Jag vet att jag är god, jag vet att fio är god, jag tycker Snurris är på och verkligen försöker leta onda, mest igår men när hon är ond är hon vagare så hon känns god. BSF är alltid knepig eftersom hon typ är i Singapore och spelar med annan dygnsrytm men jag tycker inte hon känns ond för jag gillade ändå hennes bollenteori och sen får cirkus tycka vad hon vill.
Jag tror alltid Niyama är god men jag vet att jag tyckte hon kändes skum igår kväll eller i förmiddags, minns inte men där är juryn ff ute, vet inte var jag har henne. Cirkus är skum men henne har jag sjukt svårt att läsa och jag har svårt att se henne och Killhem i lyan ihop men därmed inte sagt att de inte spelar för samma sida. Kilauea känns inte riktigt ulvig för mig, jag har faktiskt hängt med på de grejer både cirkus och Niyama ifrågasatt men jag vet fan inte. Harrysen kan vara ond. Eller god. Inget däremellan så kanske i lyan?
Godnatt!
Fyra kvar, en lynchas. Tre kvar. En äts. Kvarvarande röstar på varandra (på goda lyans röst då). Det är bara om käket misslyckas som det kan finnas alternativ. Om jag tänker rätt. Om jag lever och det finns alternativ behöver jag lite tid på mig emellan bara för kommer vara lite upptagen. Men ja, kör klart ikväll tycker jag.Oavsett antalet ulv(ar) kvar så finns det, beroende på lynchens utfall, en möjlighet att leken kan gå vidare efter kvällens DL. Vi vill alltså bara kolla av hur majoriteten vill göra i ett sådant scenarion
Blir inte oavgjort för goda lyan avgör då. Men då gäller ju verkligen samma resonemang ändå.Särskilt inte med ängeln i livet, om jag räknat rätt kan det som bäst bli oavgjort.
Ja, det bör det väl vara.Harrysen
Snurrfian
Blacksmithfarm
Niyama
Det känns som det är jag och tre ulvar
En ängel, två bybor och en ond va?
Åh ni kommer rösta på varann och så ska jag och Snurris välja sida jag behöver LenaHs superkrafter.Ja, det bör det väl vara.
Jag lutar åt att ha dig och snurris på goda sidan. Fu pga gårdagen som faktiskt resulterade i lynchad ulv. Snurris pga lenah trodde det, plus alla röständringar som slutade på cirkus.
Jag vet min roll även om jag kan förstå att du klumpar ihop mig med Harrysen.
Känner att jag lika gärna kan rösta.
Blacksmithfarm röstar på Harrysen
pga ovan hoppas jag att hon är den sista ulven.
Jag ska jobba inatt , så behöver dova nån gång under dagen, oklart när det blir, så vet inte om jag kan haka på ifall det blir fler lyncher idag. Hojtar om jag är inne/vaken sen.