Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tror det.Eller vänta, vi kan låta goda lyan avgöra? Om det står 2-2? Ingen ond extraröst va?
Fast BSF har ju redan röstat och Harrysen kunde väl ikväll och Snurris har inte varit inne än?Intresset att tidigarelägga DL för att eventuellt få plats med fler DLs ikväll, om det skulle behövas, känns inte jättestort. Så då kör vi på som vanligt med dagDL kl 21.00 ikväll
Hur är den sjukt bra? Om hon är ond är ju Harrysen god (dag 1). Bollen dag 2 visste hon antagligen inte att det var en ond hon röstade på. Dag 3 röstade hon på Q när Q var outad. Dag 4 på mig först (som ju är god om BSF är ond) och sen bytte till cirkus när det såg ganska dåligt ut för cirkus.BSF röstrad är sjukt bra och det skulle kunna tala för att hon sitter med facit
Jag gick mer efter att ingen har sagt att de ville göra ändringar i DL tiderna/tidigarelägga DL, vilket jag tolkar som att intresset för det inte var så stort.Fast BSF har ju redan röstat och Harrysen kunde väl ikväll och Snurris har inte varit inne än?
Det har du helt rätt i, varför försvinner Harrysen undrar radar för mig hela tiden?Harrysens röstrad är ju lika bra som BSFs i så fall?
Tillägger: Sedan var en aspekt i det hela också att jag kände att jag ville ta ett beslut ganska snabbt så att alla vet vad som gäller och får möjlighet att planera sin tid. Tyvärr blir det ju så med snabba beslut att man ofta inte hinner vänta in allas åsikter och då ansåg jag att den bästa lösningen var att stå fast vid samma DL tider som varit tidigare i leken, eftersom det blir "business as usual" och vad jag antar att de flesta ändå "förväntar sig".Jag gick mer efter att ingen har sagt att de ville göra ändringar i DL tiderna/tidigarelägga DL, vilket jag tolkar som att intresset för det inte var så stort.
Uppfattade Harrysen mer som att hon menade "blir det ändringar så får det lösa sig på något sätt", men kan så klart ha missuppfattat och då ber jag om ursäkt.
Nu har ju dock Snurrfian varit inne och sagt att hon helst har DL vid 21.00. Så jag ser ingen anledning att ändra nu
Jag är rädd att ulven utnyttjar det och vad är det egentligen som säger att jag ska lita på dig?Vad tycker @Snurrfian om min idé att låta goda lyan avgöra?
Fattar inte hur ulven skulle kunna utnyttja det men visst, lyncha mig idag då, en käkas (om käket lyckas), det står 1-1 och då avgör goda lyan.Jag är rädd att ulven utnyttjar det och vad är det egentligen som säger att jag ska lita på dig?
Fast läste du vad cirkus skrev om mitt spel innan?Inga onda extraröster, vad jag kan se i trådstarten.
Vi är 4 levande kvar. Högst troligt är fördelningen 1 ulv, 1 ängel och 2 bybor.
Jag tycker att det låter som en bra idé att låta goda lyan avgöra dagens lynch.
Jag är inte 10000% på att Harrysen skulle vara den sista ulven. Det slog mig att möjligheten finns att Niyama lyckades vända lynchen mot son kollega cirkus iom att cirkus var psykopaten så vann ju lyan på det.
Lynchar vi en god idag och käket lyckas så står det 1-1 imorgon. Goda har då två röster iom goda lyan. Så om jag inte missar något i vinstvillkoren så ser jag ingen anledning att inte låta goda lyan avgöra - eller?
Jag har inte läst om så mycket nej. Min logik säger att Harrysen bör vara den sista ulven, som jag kom fram till i mitt röstinlägg.Fast läste du vad cirkus skrev om mitt spel innan?
Men jag är helt ok med att lyncha mig idag och så står det 1-1 imorgon och goda lyan får avgöra då.