Jorden runt! - Ulvlek

Jag kommer också rösta nu. Jag har ju en eventuellt två goda. så resten kan vara ulvar.

Eftersom jag tycker att det kom lite väl enkla röster på q snabbt igår kommer jag rösta nu på nån av de första som röstade på q efter att megafonen talat.

cirkus röstar på LenaH

tycker att hon gjorde det lite för enkelt och snabbt igår. Visserligen hög på morfin idag, men liiite bättre borde hon kunna.

Snurrfian röstar på Niyama eftersom jag tycker att hon borde leta lite mer aktivt så här långt in i leken även om hon har slutat att skriva långa inlägg.

Om det ska stå mellan cirkus och LenaH tycker jag cirkus varit snäppet ulvigare. Dels hur hon hakade upp sig på vad fio skrev och försökte förvränga det (har citerat det tidigare) och dels vad jag borde ha gjort. Vet att hon som god ofta jagar mig men att helt plötsligt komma med att jag brukar inte följa drev, hur jag borde spelat igår osv. Nä, det är för mycket. Dock inte säker.

Niyama röstar på cirkus

Jag måste lägga min röst nu. Väljer att lägga min röst på Niyama då jag känner mig väldigt osäker på vart jag har henne och följer snurris som jag tror är god för nu

Harrysen röstar på Niyama

Gah!
Alltså, jag har inte fått ond-vibbar av LenaH. Men är inte säker på henne som god heller.
Det lämnar cirkus eller Niyama, en som följde drevet och en som röstade udda för att locka ulvar.
Jag tycker cirkus röst kom väl sent för att locka ulvar om det var meningen. Samtidigt kan jag se Niyama som en ulv som ser till att rösta på en kollega som det ändå är kört för.

Så, nån måste jag välja
Blacksmithfarm röstar på Niyama
Jag tror hon alibiröstade igår.

Dl 4 kl 21
20.30 LenaH röstar på cirkus
20.47 cirkus röstar på LenaH
20.49 snurrfian röstar på Niyama
20.52 niyama röstar på cirkus
20.53 harrysen röstar på niyama
20.54 Blacksmithfarm röstar på Niyama

LenaH 1
Cirkus 2
Niyama 3

Och nu vill jag ändra min röst eftersom folk följer mig, men jag vet inte vem som är ondast. Men Snurrfian ändrar sin röst och röstar på harrysen som var först att följa min röst istället för att fundera själv.

Om det ska stå mellan cirkus och LenaH tycker jag cirkus varit snäppet ulvigare. Dels hur hon hakade upp sig på vad fio skrev och försökte förvränga det (har citerat det tidigare) och dels vad jag borde ha gjort. Vet att hon som god ofta jagar mig men att helt plötsligt komma med att jag brukar inte följa drev, hur jag borde spelat igår osv. Nä, det är för mycket. Dock inte säker.

Niyama röstar på cirkus
Om jag lynchas nu, kolla cirkus inlägg där hon förvränger vad fio skrivit.
https://www.bukefalos.se/threads/jorden-runt-ulvlek.1525954/page-17#post-20504534

20.30 LenaH röstar på cirkus
20.47 cirkus röstar på LenaH

20.49 snurrfian röstar på Niyama
20.52 niyama röstar på cirkus
20.53 harrysen röstar på niyama
20.54 Blacksmithfarm röstar på Niyama
20.57 snurrfian ändrar till harrysen
LenaH 1
Cirkus 2
Niyama 2
Harrysen 1

Oj vilket drev mot Niyama. Känns som hela lyan..
Tycker mest cirkus är skym med konstiga texter , som hon vore trollad eller nått.

fio röstar på cirkus enligt ovan

Blacksmithfarm ändrar röst till cirkus

Jag läste Niyama s länk där hon förvränger fios ord, plus att fio som jag tror är god festar där.

Gah, måste all info komma två minuter innan DL 😅. Jag hade velat ha nån minut att läsa igenom! Känner mig jätteosäker på min röst nu

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 507
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 023
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 295
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 488
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar