Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ok, det ska tydligen stå mellan mig också. Du har ju grävt en hel del men idag sammanfattar du att du knappt tycker nånting om någon? Vore intressant med svar på detta:Snurrfian röstar på Niyama eftersom jag tycker att hon borde leta lite mer aktivt så här långt in i leken även om hon har slutat att skriva långa inlägg.
Du kan inte se mig som en god som röstade på en outad ulv för att jag ändå inte hade nån bättre idé?Samtidigt kan jag se Niyama som en ulv som ser till att rösta på en kollega som det ändå är kört för.
Om jag lynchas nu, kolla cirkus inlägg där hon förvränger vad fio skrivit.Om det ska stå mellan cirkus och LenaH tycker jag cirkus varit snäppet ulvigare. Dels hur hon hakade upp sig på vad fio skrev och försökte förvränga det (har citerat det tidigare) och dels vad jag borde ha gjort. Vet att hon som god ofta jagar mig men att helt plötsligt komma med att jag brukar inte följa drev, hur jag borde spelat igår osv. Nä, det är för mycket. Dock inte säker.
Niyama röstar på cirkus
Om du är god tror jag nån ulv snabbt följde dig.Och nu vill jag ändra min röst eftersom folk följer mig, men jag vet inte vem som är ondast. Men Snurrfian ändrar sin röst och röstar på harrysen som var först att följa min röst istället för att fundera själv.
Åh vad jag blir arg om du lurar mig men Snurrfian röstar på Cirkus enligt att hon förvränger fioOm jag lynchas nu, kolla cirkus inlägg där hon förvränger vad fio skrivit.
https://www.bukefalos.se/threads/jorden-runt-ulvlek.1525954/page-17#post-20504534