Det kan tala till Snurrfian och cirkus's fördel(ar) att de inte följde q's röst - då det gjorde att det inte fanns en chans för lyan att rädda Q.
Samtidigt så kan de (lyan, vilka som nu sitter däe)ha gett upp och röstat för att gömma sig.
Jag är rätt säker på att fio är god känner jag efter gårdagen, jag vet min egen roll. LenaH känns inte ond av fet jag läst och hon röstar ändå såpass tidigt i ordningen att hon om hon varit uöv istället kunde ha avvaktat.
Snurrfian verkar gräva tycker jag. Röstar tyvärr på Kilauea- som sedan käkas, kan det vara så att lyan vill få oss att tvivla på Snurrfian? Eller dubbelbluffa? "En lya skulle intr käka den som en ulv lagt en uddaröst på ".
Niyama och Harrysen s röster på q kommer så sent att de teoretiskt kan vara kollegor som vill ha alibi.
Cirkus var, om jag minns rätt, först ur med att skriva att hon ville rösta annorlunda, inte för att hon inte trodde på q som ond, men för att det inte skulle bli drev. Det talar till hennes fördel ( och snurrfians) men samtidigt har Kilauea röstar på henne 2 ggr.
Lite spridda tankar från mig såhär.