Jorden runt! - Ulvlek

Jag tror nog också att q är ulv men tycker att drev är så sjukt värdelösa och nu går det bananas.
frågan är bara vem jag ska rösta på för typ alla kan vara ulvar som hängt med i drevet

Nu tror jag inte det spelar nån roll var jag röstar ändå.
Jag tror den som var först att följa fio kan vara en som snabbt vill gömma sig i drevet - så

cirkus röstar på LenaH

(lyan är ganska full)
Det är faktiskt helt min stil (som ulv alltså) men just ikväll var jag tvungen för att inte missa. ;)

Om q varit i lyan tror jag inte hon skulle skriva hejvilt i tråden om vem som troligen är ulvaspiranten. Den är väl med i vinstvillkoren och lyan vill nog därmed helst ha denne kvar.
Därav tror jag inte q är ond.
Det här är jättekonstigt. Kila bör vara ond med tanke på detta men konstigt att så tydligt skydda nån som i princip är outad som ulv?
Jag tycker i allafall att det är skumt att du gjorde den teorin redan då.
Numera är folk inte lika tydliga som när vi började leka då alla typ gjorde värsta siarinlägget direkt efter nattDL och alla fattade, jag tror att när vi nu är mer rutinerade behöver man vara mer subtil för att inte outa sig själv och bli käk pronto.
Eeh vissa är lika tydliga 😂

Nedan lite som jag tycker är skumt med cirkus.
Nej, det är jättestor skillnad på "veta" som du skrev och "riskera" som fio skrev.

Men du tycker att det är ett rimligt argument för att lägga en uddaröst och låta ulvarna styra?
Jag tycker inte det är nån större skillnad faktiskt
Känns som hon försökte förvränga vad fio hade skrivit? Och när jag påpekar det så frågar hon om det är ett rimligt argument. Det är ju en annan sak.

Det här är jättekonstigt. Kila bör vara ond med tanke på detta men konstigt att så tydligt skydda nån som i princip är outad som ulv?
JAg håller med, vem i lyan skulle försvara en i princip outad kollega? Åas kanske detta är den övertydliga leken? :D

Eller så kanske inte @fio s inlägg var så tydligt för alla?

Eeh vissa är lika tydliga 😂

Nedan lite som jag tycker är skumt med cirkus.

Känns som hon försökte förvränga vad fio hade skrivit? Och när jag påpekar det så frågar hon om det är ett rimligt argument. Det är ju en annan sak.
Jag läste efteråt när q gjort sina inlägg. Då insåg jag att LenaH (tror jag det var som påpekade) hade rätt i när q skrev.
Inser att jag är ett gott mål för lynch imorgon. Gissar att lyan också ser det.
Är redan rätt uppgiven men tänker att det kanske kan ge er nån klarhet.

Räckte du upp handen nu? :cautious:
Nä, det är väl för tidigt än? ;)
Men på allvar så ser jag vad @cirkus ser - jag skulle absolut kunna göra så om jag var ond, sen vad det säger om cirkus är ju en helt annan sak?

Eller apropå övertydlighet - är det så enkelt att just de som inte röstade på q är de två kvarvarande ulvarna? :angel:
(nej, det tror jag inte, mest för att @Snurrfian inte känns ond, cirkus vet jag däremot inte).

Jag läste efteråt när q gjort sina inlägg. Då insåg jag att LenaH (tror jag det var som påpekade) hade rätt i när q skrev.
Se den ljusa sidan, du lär inte bli käk! :up: :D

Saknar Hefffaklumpens teoriinlägg och sammanfattningar :rofl:
Du skulle bara veta hur många gånger jag varit nära på att svara på teoriinlägg här i tråden eller svara på tankar på PM*... tills jag kommer på att nej just det, jag är LL och ska INTE teoria något... :rofl: :D

*För kontext: En del använder PM konversationen med LL som ett anteckningsblock/notisvägg. Vi LL får ju notis varje gång något skrivs i en konversation och det är alltså där jag varit nära på att svara flera gånger 🤪

Fast jag tänkte inte på Qs inlägg utan fios röstinlägg. Hade du inte läst det?

Fast jag tänkte inte på Qs inlägg utan fios röstinlägg. Hade du inte läst det?
Jo jag såg fios röstinlägg.

Tillägg: jag förstår dock inte din reaktion att skratta åt inlägget. Men jag vet som sagt att vi ofta blir misstänksamma mot varandra, du och jag.

Jo jag såg fios röstinlägg.

Tillägg: jag förstår dock inte din reaktion att skratta åt inlägget. Men jag vet som sagt att vi ofta blir misstänksamma mot varandra, du och jag.
Men ändå tänkte du att Q inte var ond?

Åt fios inlägg? Jag tyckte det var roligt för det var typiskt fio.

• Haha
Reactions: fio

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 507
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 023
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 295
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 489
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Ny sits