Det visste jag ju inte, så därförför la jag en uddlöst på q
Alltså vilken mening
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det visste jag ju inte, så därförför la jag en uddlöst på q
Leken med flest felskrivningar?Alltså vilken mening
Fast va? Du menar att Bollen som missade röstningen dl 1 och dl 2 skulle haft sånt flyt att hon gissade rätt ( och kom ihåg att gissa) så att hon kom in i lyan efter dl 1? Nej det känns bra långsökt.Jag får rösta jag med.
Jag landar i att Niyamas andraröst på
LenaH igår , samtidigt som oviljan att rösta på bollen kan vara för att hon är ulv och bollen kan mycket väl varit i lyan och hon försökte vända lynchen från henne igår.
Qitis röstar på Niyama
Nej, det är jättestor skillnad på "veta" som du skrev och "riskera" som fio skrev.Ja? gradskillnad.
Samtidigt tycker jag att det är lite skumt att vilja lägga uddaröst så att onda kan styra.
edit: i ett läge när flera olika har röster ...
Varför är det skumt att hon lägger en andraröst på LenaH?Jag får rösta jag med.
Jag landar i att Niyamas andraröst på
LenaH igår , samtidigt som oviljan att rösta på bollen kan vara för att hon är ulv och bollen kan mycket väl varit i lyan och hon försökte vända lynchen från henne igår.
Qitis röstar på Niyama
Hon var ju bevisligen inne innan nattdl på morgonen och skrev ? Så inte så långsökt tycker jag ?Fast va? Du menar att Bollen som missade röstningen dl 1 och dl 2 skulle haft sånt flyt att hon gissade rätt ( och kom ihåg att gissa) så att hon kom in i lyan efter dl 1? Nej det känns bra långsökt.
Men du tycker att det är ett rimligt argument för att lägga en uddaröst och låta ulvarna styra?Nej, det är jättestor skillnad på "veta" som du skrev och "riskera" som fio skrev.
Det skumma är att hon lägger en andra röst så det potentiellt kan bli lottning ? Säg att bollen kommit in i sista stund tex ?Varför är det skumt att hon lägger en andraröst på LenaH?
Det fattar inte jag? Vet du nåt om Lena som ingen annan vet?
Va, skulle jag? Jag frågade vad du ville ha svar på men har inte sett att du svarat på det?Jag tycker fortfarande det är intressant att niyama la en andra röst på LenaH -hon skulle återkomma med svar skrev hon i morse
Alltså med tanke på efter så var inte misstanken så seriös, men din reaktion på den är ju lite intressant. Om du är i lyan tror jag mycket väl du skulle kunna lyfta "hinten" i efterhand, varför skulle det vara dumt?
Hur jag tänkte igår? Det skrev jag väl igår? Fattar inte vad du vill ha svar på?
Nä, jag har inte släppt LenaH eller någon annan heller. Jag har bara inte orkat tänka idag.
men vem ville hon skydda i så fall?Det skumma är att hon lägger en andra röst så det potentiellt kan bli lottning ? Säg att bollen kommit in i sista stund tex ?
Vet inget om LenaH dock
Ja, om man verkligen inte har nån känsla åt nåt håll så förstår jag varför man inte vågar riskera att spika igen för en god.Men du tycker att det är ett rimligt argument för att lägga en uddaröst och låta ulvarna styra?
Jag tycker inte det är nån större skillnad faktiskt
Bollen var min tanke.men vem ville hon skydda i så fall?
Jag är inne på samma spår som @cirkus jag tror att q mycket väl kan vara ulv men vill inte dras med i ett drev som ulvarna kan gömma sig i. Men om man utgår ifrån att q är ulv så tror jag nog att @Kilauea är ulv i lyan tillsammans med q, annars förstår jag mig inte på den här godförklaringen. Så Snurrfian röstar på Kilauea eftersom jag tror att hon är ulv som försöker godförklara en kollega.Om q varit i lyan tror jag inte hon skulle skriva hejvilt i tråden om vem som troligen är ulvaspiranten. Den är väl med i vinstvillkoren och lyan vill nog därmed helst ha denne kvar.
Därav tror jag inte q är ond.
Cirkus röst på mig igår skaver fortfarande. Det var som att hon inte ville förstå.
Niyama vågar jag knappt skriva om, för vi misstänker ofta varandra oavsett roller .
Men man kan ju inte veta om det är en god eller en ulv, right?Ja, om man verkligen inte har nån känsla åt nåt håll så förstår jag varför man inte vågar riskera att spika igen för en god.
och ändå röstar hon på q i slutänden. Det hänger ihop väldigt skralt - jag tror hon gör det för att hon sitter i lyan med q och inte vågar annat än hänga på drevetJag är inne på samma spår som @cirkus jag tror att q mycket väl kan vara ulv men vill inte dras med i ett drev som ulvarna kan gömma sig i. Men om man utgår ifrån att q är ulv så tror jag nog att @Kilauea är ulv i lyan tillsammans med q, annars förstår jag mig inte på den här godförklaringen. Så Snurrfian röstar på Kilauea eftersom jag tror att hon är ulv som försöker godförklara en kollega.
Ja, det beror väl på situation? Jag känner ibland att jag inte vill riskera att spika igen för en god, ibland att jag hellre vill lägga avgörande röst för att inte låta ulvarna styra.Men man kan ju inte veta om det är en god eller en ulv, right?
Jag tycker bara det haltar att ibland är uddaröst bra för då spikar man inte igen för en god, ibland är det dåligt för då ger det ulvarna möjlighet att styra. Dessutom kan folk ändra röster hejvilt och det finns faktiskt en borgmästare också med två röster - jag tycker bara att det är en klen och spretig teori där och då
Hon var ju bevisligen inne innan nattdl på morgonen och skrev ? Så inte så långsökt tycker jag ?
Det skumma är att hon lägger en andra röst så det potentiellt kan bli lottning ? Säg att bollen kommit in i sista stund tex ?
Vet inget om LenaH dock
Så du menar att Niyama ska vara ulv och sticker ut halsen för att skydda Bollen, som dessutom verkar ha ont om tid, om hon mot all förmodan kommit in i lyan, när hon själv inte är det minsta ifrågasatt? Det rimliga hade varit att rösta ut Bollen och försöka skapa sig ett alibi.Bollen var min tanke.
Du som inte gillar drev hänger med i det det är ju lite olika - särskilt med argumentet att fio kan vara nåt på spåren. Känns som om du också gör det enkelt för dig.Niyama röstar på qitis
Jag tycker hon överreagerade på min misstanke som inte var så allvarligt menad, sen förvränger hon vad jag skrivit idag och sen är det lite skumt det där med hur hon tog upp "hinten". Plus att jag tror fio kan vara något på spåren.