Inte bara nätdejting - del fyra

Status
Stängd för vidare inlägg.
Här är mina kommentarer till hans dikt..,.

”När hon är tyst så skulle jag frågat vad som är fel. ” Sånt är så himla irriterande. När man är tyst och en man frågar ”Är du sur? Vad är fel? Och man säger att inget är fel. Och så fortsätter han ändå…Tillslut tänker jag bara att låt mig vara.

”När jag ser henne gå, så skulle jag smyga upp och krama hennes midja bakifrån.” Eh.. låt mig gå…

”När hon drar sig undan, så skulle jag dra tillbaka henne.” Eh.. här går vi över gränsen igen…

Om hon börjar skälla på mig och leka tuff, så skulle jag kyssa henne och berättat hur mycket jag älskar henne. ” Så nedlåtande. Vadå leka tuff?

När hon stjäl min favorit hoodie, då ska jag låta henne behålla den och sova med det på om hon vill." Åh.. så snäll du är.. vilken drömman som låter mig behålla hoodien..:love:

Jag tycker han låter asjobbig.. En person som alltid ska vara klistrad vid en. Vill man vara tyst får man frågan om man är sur, vill man gå därifrån ska han hålla fast en..

Jag svarade att jag redan informerat om att jag inte är ett dugg intresserad av hans fåniga massmail och töntiga, stulna texter. Och bad ovänligt och bestämt att han skulle respektera det. Sen blockade jag honom! ;)

Jag tycker han låter asjobbig.. En person som alltid ska vara klistrad vid en. Vill man vara tyst får man frågan om man är sur, vill man gå därifrån ska han hålla fast en..
Jag tycker han låter som en som inte har en aning om vad han ska skriva,
googlar på nätet och finner en text som kvinnor tycks gilla - och sedan använder den.

Jag har blivit duktig på att blocka numera. Går någon in på min profil flera gånger utan att skriva något -blockad. Går in på min profil och är utan bild och text i sin profil - blockad. Typer som verkar knepiga -blockad. De som är för mycket utanför mitt ålderspann och kollar mer än en gång på min profil -blockad. Blir några kvar ändå ;)
Har kontakt med två intressanta som jag ska försöka få till en träff med. Skriver med några till, men de har inte visat potential för en eventuell dejt så kommer att avpollitera dessa.

eller kanske tom Qvinnor..
tumblr_mtma1jq5ea1rbqh6zo2_500.gif

Jag har blivit duktig på att blocka numera. Går någon in på min profil flera gånger utan att skriva något -blockad. Går in på min profil och är utan bild och text i sin profil - blockad. Typer som verkar knepiga -blockad. De som är för mycket utanför mitt ålderspann och kollar mer än en gång på min profil -blockad. Blir några kvar ändå ;).

Låter lite som de där som försökte överträffa varann i antalet avstängda funktioner för att spara batteri på smartphonen. Varför ha en smartphone om man inte vill ha dess funktioner, tänkte jag :D

;)

Och med det sagt, är det klart att väldigt suspekta individer ska blockas.

Låter lite som de där som försökte överträffa varann i antalet avstängda funktioner för att spara batteri på smartphonen. Varför ha en smartphone om man inte vill ha dess funktioner, tänkte jag :D

;)

Och med det sagt, är det klart att väldigt suspekta individer ska blockas.
Jag är en sån som tagit bort appar från smartphone också :D Men inte för batteritiden. Velat ha rena menyer :up:

Varför ni ändå inte vill ha musikerkillarna:

Fick ett mail: Enastående vacker! // W
Svarade ett par dagar senare: Tack!
Fick svar idag, två veckor senare: Så lite så

Eeeeehhh joråsåatteeee... :rofl: Jag boostar mitt ego med komplimanger :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 594
Senast: Palermo
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 249
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 264
Senast: gullviva
·
Relationer Stör mig på hundmänniskor som tackar nej till att komma och hälsa på om deras hundar inte får följa med. Jag har katt. Nej jag vill...
12 13 14
Svar
263
· Visningar
11 891
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka