Här är mina kommentarer till hans dikt..,.
”När hon är tyst så skulle jag frågat vad som är fel. ” Sånt är så himla irriterande. När man är tyst och en man frågar ”Är du sur? Vad är fel? Och man säger att inget är fel. Och så fortsätter han ändå…Tillslut tänker jag bara att låt mig vara.
”När jag ser henne gå, så skulle jag smyga upp och krama hennes midja bakifrån.” Eh.. låt mig gå…
”När hon drar sig undan, så skulle jag dra tillbaka henne.” Eh.. här går vi över gränsen igen…
”Om hon börjar skälla på mig och leka tuff, så skulle jag kyssa henne och berättat hur mycket jag älskar henne. ” Så nedlåtande. Vadå leka tuff?
”När hon stjäl min favorit hoodie, då ska jag låta henne behålla den och sova med det på om hon vill." Åh.. så snäll du är.. vilken drömman som låter mig behålla hoodien..
Jag tycker han låter asjobbig.. En person som alltid ska vara klistrad vid en. Vill man vara tyst får man frågan om man är sur, vill man gå därifrån ska han hålla fast en..
Jag svarade att jag redan informerat om att jag inte är ett dugg intresserad av hans fåniga massmail och töntiga, stulna texter. Och bad ovänligt och bestämt att han skulle respektera det. Sen blockade jag honom!