Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
You're so mean!!
*influensahosta*
"Du verkar trevlig men jag tror inte det här kommer leda nånstans. Ta hand om dig och lycka till i framtida sökande."Om man nu ska vara "juste" och avsluta en mailkonversation lite fint, hur skriver man? Mailar med en kille som säkert är jättetrevlig, men det känns så krystat. Vi har inte direkt nåt att skriva om. Han frågar lite om min son och jag svarar artigt och ställer nån menlös fråga tillbaka...Om jag inte har svarat på typ ett halvt dygn så mailar han igen och frågar nåt annat.
De som verkar vara idioter har jag inte svårt att dissa, men de vettiga är svårare!![]()
Så brukade jag också svara på de som är vettiga och trevliga, men inte är det jag söker. Det är också ett sånt typ av svar jag helst själv hade velat ha i det läget."Du verkar trevlig men jag tror inte det här kommer leda nånstans. Ta hand om dig och lycka till i framtida sökande."
typ.
"Du verkar trevlig men jag tror inte det här kommer leda nånstans. Ta hand om dig och lycka till i framtida sökande."
typ.
Som att bli förvarnad om att han kommer att begå sexövergrepp.Jag tyckte också att den mer än något annat var obehaglig. Inte lökig, smörig eller fånig - obehaglig som tusan.
Du läser in det i en uppenbart helt kopierad text..?Som att bli förvarnad om att han kommer att begå sexövergrepp.
Det var min första reaktion, bara. Att texten var kopierad fattade jag sedan. Är det ett problem för dig?Du läser in det i en uppenbart helt kopierad text..?
På vilket sätt känner du av att det ligger tanke och mening bakom varje ord?
Jag läser den här texten precis som jag läser uppenbart kopierad text på Facebook, med ordet "Tänkvärt" adderat över.
Jag läser en hjärndöd ton i texten. Det finns ingen egen tanke planterad där alls.Det var min första reaktion, bara. Att texten var kopierad fattade jag sedan. Är det ett problem för dig?
Att du skulle reagera över den obehagliga tonen i texten hade jag givetvis aldrig trott.
Jag blev också illa berörd när jag läste texten första gången och även jag fick vibbar av att den beskrev ett väldigt gränslöst förhållningssätt. Mina tankar gick direkt till en kontrollerande relation och sexuella övergrepp. När jag läser om texten kan jag tycka att jag kanske överreagerade, men obehaget kvarstår. Att texten är kopierad ser jag inte som relevant i sammanhanget.Jag läser en hjärndöd ton i texten. Det finns ingen egen tanke planterad där alls.
Jag är förvänad att du finner så mycket liv att du kan detektera den som obehaglig.
Men men.
Jag läser en hjärndöd ton i texten. Det finns ingen egen tanke planterad där alls.
Jag är förvänad att du finner så mycket liv att du kan detektera den som obehaglig.
Men men.
Jag blev också illa berörd när jag läste texten första gången och även jag fick vibbar av att den beskrev ett väldigt gränslöst förhållningssätt. Mina tankar gick direkt till en kontrollerande relation och sexuella övergrepp. När jag läser om texten kan jag tycka att jag kanske överreagerade, men obehaget kvarstår. Att texten är kopierad ser jag inte som relevant i sammanhanget.
Åh, jag skulle nog slå ihjäl den kille som tycker att jag "leker tuff" när jag är arg och som ska börja pussa på mig och bedyra sin kärlekOm hon börjar skälla på mig och leka tuff, så skulle jag kyssa henne och berättat hur mycket jag älskar henne
Det jag ser när jag läser den texten är en ensam människa som inte har en aning om några sociala koder, för det har han aldrig lärt sig. Han har absolut ingen aning om hur kontakt ska tas, men finner en (i hans ögon) en lagom lång text, som kvinnor tycks gilla.
Så vad kan gå fel, resonerar han, och börjar skicka mail - utan att ha nån egentlig aning om vad han skickar.
Om någon skulle hamna på en dejt med denna person, skulle han svara enstavigt på tilltal, men i övrigt inte säga flaskhals. Han skulle sitta och titta överallt, utom i ögonen på motparten. Mellan 15 och 20 minuter efter dejtstart skulle den andra dejtande skruva lite på sig, och säga att det här var trevligt, men min buss går snart. Så tack och hej, och lycka till.
Men egentligen så ska jag se den Galne Yxmördaren.
Vad är det jag missar?
Jag tror absolut inte att han är galen yxmördare. Bara en helt vanlig snubbe med lite trist kvinnosyn.Men egentligen så ska jag se den Galne Yxmördaren.