Smögen är även en ort. Så jo, man kan vara i Smögen.Det är samma som när folk säger att de har varit i Smögen.
Man är PÅ Smögen. Det är en ö!! Man är aldrig i Gotland, i Åland, i Öland eller i Smögen. Man är PÅ en ö!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Smögen är även en ort. Så jo, man kan vara i Smögen.Det är samma som när folk säger att de har varit i Smögen.
Man är PÅ Smögen. Det är en ö!! Man är aldrig i Gotland, i Åland, i Öland eller i Smögen. Man är PÅ en ö!!!
Smögen är inte bara EN ort.Smögen är även en ort. Så jo, man kan vara i Smögen.
Från Wikipedia:Smögen är inte bara EN ort.
Fd Smögrare
Störde mig på exakt samma!
Men jag kan med största sannolikhet säga att ni säger CD-skiva. Översatt; kompakt skiva skiva.
Samma här.Faktiskt inte, jag säger CD/DVD.
Jag medInte direkt fel kanske, men jag kan inte sluta läsa trådrubriken "Vad gör en barnfamilj i Örebro?" som att TS sett en barnfamilj där och är helt chockad för de finns ju inte i Örebro!!
Inte direkt fel kanske, men jag kan inte sluta läsa trådrubriken "Vad gör en barnfamilj i Örebro?" som att TS sett en barnfamilj där och är helt chockad för de finns ju inte i Örebro!!
Shorts? Fattar inte. Korta videoklipp?Har läst/tolkat fel på två trådrubriker idag:
Shorts på youtube- bara va? Någon reklam för shorts eller vadå? (Fattar fortfarande inte fullt ut hur det är menat att tolkas)
Antingen det eller shorts som klädelsplagget, bägge nämns i ts så exakt vilket som avses är inte jättetydligt. Men just eftersom att bägge nämns är det kanske inte så viktigt att veta vilket av det som avses i rubriken.Shorts? Fattar inte. Korta videoklipp?