Höra/läsa/säga/skriva fel del 2

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Rosett
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 449
  • Visningar Visningar 116 117
I all hopplöshet i en tråd här fastnade jag för en mening i en av de senaste inläggen. "Dels intervjun med nära Trump-medarbetaren Peter Navarro, som förklarar sin och Trumps syn på giraffer som gör att åtminstone jag förstår mer av varför de hajpar dem så mycket."

Gillar Trump giraffer? Varför hajpas giraffer? Vad har giraffer med saken att göra?! TARIFFER var ordet... Det gjorde mig inte jättemycket klokare men mer än en däggdjur med lång hals...

"Ras för tävling....?"

Läste denna första delen och hjärnan började genast tänka på lite raser, hmmm om det är ponny, Connemara, Welsh, stor häst, Jaaa kanske ett svenskt halvblod eller nått från Lettland...spinner vidare, samtidigt som jag läser vidare och hjärnan gör en tvär halt!

Ehm,... "och kontorshäng i stadsmiljö"

:confused::confused::confused:

Missade att det var ett inlägg från hund delen av forumet 🐶 😆🤦

IMG_1703.webp

Vatikanen ger upp!? De kan väl inte ge upp så länge han inte är död! Ah… vänta. Uppger stod det visst.

Måste nog lägga mig tidigt ikväll.

Liknande trådar

Tjatter Kvinnans list övergår som bekant inte sällan mannens förstånd. När en av mina vänner trodde, att jag inte skulle våga registrera... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 836
Senast: Dyngpeter
·
Kropp & Själ En gång eller två 😳 Finns det verkligen människor som gör det? 25 gånger per natt i snitt somnar jag om. Aldrig mindre än 20 uppvaknande. 3 4 5
Svar
84
· Visningar
3 202
Senast: TinyWiny
·
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
13 454
Senast: qitis
·
Juridik & Ekonomi Mitt trubbel med samma HR-person började typ en vecka innan min mans sammandrabbning med personen började. Jag är på jobbet och min...
Svar
8
· Visningar
748
Senast: Whoever
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka