"Livsmisslyckande, vad gör jag nu?"
Såg framför mig någon som sabbat hela sitt liv. Men det var bara Linsmisslyckande.
Såg framför mig någon som sabbat hela sitt liv. Men det var bara Linsmisslyckande.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Av någon anledning ser jag en b-ponny framför mig. Kanske en 'konstig' shettiskorsning (dvs shettis och nåt man inte riktigt förväntar sig).Om jag någonsin avlar fram ett svart litet sto som inte är en nordsvensk ska hon lätt heta Ink Bitch.
Jag gillar det på en travare.Av någon anledning ser jag en b-ponny framför mig. Kanske en 'konstig' shettiskorsning (dvs shettis och nåt man inte riktigt förväntar sig).
Haha, det värsta var nästan att jag läste potatissnus och bara "Jo men rimligt, det kan ju vara akrylamid i"”Potatismus återkallas - larm om farligt ämne” läste jag och undrade vad fanken är en potatismus? Läste igen och fick det till potatissnus. Aha ok. Eller vänta lite, snus gjort på potatis…?
Portionssnus
#fyllehund”Ni som haft väldigt bakfulla hundar”
En tråd här på buke. Jag fattade ju att det var nåt fel, läser ofta fel eftersom jag har mörkt läge och det gröna syns inte så tydligt.
*lekfulla