Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Låter som någon kinesisk natur medicinI en tråd nära dig
Sköldpaddor mot svullna ben
Nej, nej, nej.Roar mig med att läsa i norska trädgårds trådar, en som undrar om det är en bra ide att ha på,..
"Kukkompost" på sina rosor (ku=ko, på norska)
Många som kommenterat inlägget med att en särskrivning kan vara på sin plats,.. ku kompost
Roligt på flera språk känner jag
Nej, nej, nej.
Särskrivning är absolut inte en lösning.
Om man ska förtydliga vad som är de olika beståndsdelarna i en sammansättning så är det bindestreck som är lösningen: ku-kompost
Jag kan inte norska skrivregler, men kan omöjligt tänka mig att inställningen till särskrivning skulle vara annorlunda där än på svenska...
Annars kan man säga komposterad kogödsel också...
för jag antar det inte är kossorna om komposterats?
I sak stämmer det. Att det är mjukare att slå i mot Santas stora mage än mot en betongmur.Det blev lite roligt när min man använde Google Translate för att tyda den svenska nyhetsartikeln jag skickade till honom
Visa bifogad fil 155402
Jobbigt när tomten försvinner såhär pass nära jul...
Våra grannar sätter upp en sådan där uppblåsbar tomte utanför sitt hus varje jul. Man kanske skulle kunna föreslå att de använder honom som erosionsskydd istället?I sak stämmer det. Att det är mjukare att slå i mot Santas stora mage än mot en betongmur.
Men han kan så klart inte sitta där på stranden i Skåne hela tiden, då blir ju inget producerat i Nordpolens leksaksfabrik.
Du tror inte han guppar uppepå vågorna då?Våra grannar sätter upp en sådan där uppblåsbar tomte utanför sitt hus varje jul. Man kanske skulle kunna föreslå att de använder honom som erosionsskydd istället?
Ja, där har hållbarhetsstrategerna och kustingenjörerna som citeras i artikeln något att bita i!Du tror inte han guppar uppepå vågorna då?
Även om det ska vara mjukt tror jag det ska vara aningens mer substans i magen än bara luft.
Onekligen ett komplicerat problem det där att hitta den rätta erosionsskyddande tomten.