Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
HAHAHAHA!@SiZo undrar vad h*n kan hitta på med sin superfeta, jättestora hund. Nej, med sin superfeta jättetorra hund står det ju...
jamen HUD! Tredje gången gillt.
Jag läste Exakt samma sak!@SiZo undrar vad h*n kan hitta på med sin superfeta, jättestora hund. Nej, med sin superfeta jättetorra hund står det ju...
Kan erkänna att jag ville läsa båda de två första varianterna, men ännu inte läst om huden Hoppas såklart att det löser sig!HAHAHAHA!
Din titel på min tråd var ju mycket roligare!
Hahaha, no hard feelings :P Det är kanske inte det mest intressanta ämnet :PKan erkänna att jag ville läsa båda de två första varianterna, men ännu inte läst om huden Hoppas såklart att det löser sig!
Skrattade så att hundarna vaknade@SiZo undrar vad h*n kan hitta på med sin superfeta, jättestora hund. Nej, med sin superfeta jättetorra hund står det ju...
Jag meeeed"Akvarell i och med stigande kostnader överlag" läste jag och tyckte att det var en anmärkningsvärt specifik tråd, men visst, det är ju inte en nödvändig utgift. Hann läsa det flera gånger trots att jag sett tråden innan och läst rätt.
"Hur hantera potentiell diabas" Tänkte direkt att här skulle @athena_arabians komma med intressanta synpunkter
Vad heter tråden då?"Akvarell i och med stigande kostnader överlag" läste jag och tyckte att det var en anmärkningsvärt specifik tråd, men visst, det är ju inte en nödvändig utgift. Hann läsa det flera gånger trots att jag sett tråden innan och läst rätt.
AvkallVad heter tråden då?
Du, det kan i och för sig också vara rätt korrekt! Bara tanken på kroppskontakt i denna värmen är motbjudande, svettigt, varmt, klibbigt, bastulikt osv så att älska i värmen skulle gå bort!@Enya i vgv-tråden:
”Jag har inget emot regn och åska alls men hoppas på att strömmen inte går eftersom jag ska jobba hemma, går strömmen får jag åka in på plats och det är jag lika motiverad att göra som att börja älska i värmen”
Ehm … ok, Enya är inte motiverad att älska i värmen.
*älska värmen
Min hjärna la till ett ”i”.
Alltså jag förstår inte varför jag tycker att just detta är så jäkla kul! Jag har skrattat högt typ fem gånger idag när jag kommit att tänka på det? Men jag tackar för glädjenGenerellt hanterar jag inte potentiell diabas. Den är lite för varm med tanke på att den flyter
Alltså jag förstår inte varför jag tycker att just detta är så jäkla kul! Jag har skrattat högt typ fem gånger idag när jag kommit att tänka på det? Men jag tackar för glädjen