Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tråden "Sandaler för matlåda" fick mig att fundera. Ska hen äta sandalerna? Är hen rädd att tappa en tung matlåda på sina sandalklädda fötter?
Jag har fått den med, men jag läser rätt på det första och fel på märket som blir "Skitmånga" alltså "Köp nuVisa bifogad fil 98905Denna reklam! Jag har hela tiden läst ”en färsk sommarURIN” och tänkt att det var något medel för att inte få urinvägsinfektion när det är sommar och man kanske badar mycket osv
Jag läser också fel på märket men jag läser ”skitonge” hahaJag har fått den med, men jag läser rätt på det första och fel på märket som blir "Skitmånga" alltså "Köp nu
Skitmånga"
Jag läste precis själ-vägare och undrade hur det hängde ihop med att äga sin gårdLäser en text på norska (om bl.a. markrättigheter)
Sjøleiere: sjö-arrendator (leie=hyra, leiere=den som hyr något)
Kan det vara fiskerätter det handlar om? Eller är det brukligt att hyra vattenområden?
Sjøl-eiere: självägare (alltså en bonde som äger gården, inte arrenderar)
Sammanhanget blev genast mycket mer begripligt...
Inte hört den men det var roligtJag retar mej på BOOZT reklamen, jag tycker att do sjunger parmesan i slutat av truddelutten.....
Men vad sjunger dom????
* Jenny *