Man talar inte om en ladys snedsteg generellt sett och definitivt inte om mina! Herregud, jag behöver en drink!Så sant! Hur var det nu, höll inte Lady Mary @Myrten på att falla för en bög i början av första säsongen också?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Man talar inte om en ladys snedsteg generellt sett och definitivt inte om mina! Herregud, jag behöver en drink!Så sant! Hur var det nu, höll inte Lady Mary @Myrten på att falla för en bög i början av första säsongen också?
Dit tänker jag inte gå frivilligt, trivsamt eller ejNu kan jag visserligen inte se dig, men du måste ha blandat ihop mig med någon annan dam - med en annan färg på klänningen. Svart, månne?
Men vad kan man vänta sig? Det är tragiskt när de som saknar kapacitet ändå försöker mer än de förmår. Du kanske borde gå och vila? Jag har hört att paret Bates stuga ska vara väldigt trivsam.
Man talar inte om en ladys snedsteg generellt sett och definitivt inte om mina! Herregud, jag behöver en drink!
Jag förstår inte varför du inte berättat tidigare om din faiblesse för lågintelligenta, koleriska män. Edith har massor i sin bekantskapskrets från Londons tidningsvärld.Är det schysst det?
Ska försöka bena i detta lite mer då. Var fårulven har röstat idag borde inte kunna spela någon roll för utgången av lynchen, det var för många röster på Snurrfian för det.
Jag och Mirtai har röstat på onda i båda lyncherna.
Habina röstade på Snurrfian i lycnh 1 men ändrar sig till mig idag.
Rent spontant så känner jag att en eller flera ulvar borde ha väntat för att se om de hade en chans att vända detta, funderar över om Snurrfians röst på mig kan ha varit en del av någon plan som inte gick som den skulle?
Hedinn, cirkus och Ferrari röstar alla precis i tid, bollen__ missar med en minut.
Nä, jag får fundera lite mer. Hittar inget uppenbart så här direkt, kanske är för trött.
Om jag överlever så ska jag fortsätta att göra så gott jag kan i alla fall, om inte så är jag faktiskt ganska nöjd med min insats.
Skulle jag en stackars man av folket tala med er om det? Jag har lidit i det tysta men nu har jag släppt alla hämningar!Jag förstår inte varför du inte berättat tidigare om din faiblesse för lågintelligenta, koleriska män. Edith har massor i sin bekantskapskrets från Londons tidningsvärld.
+ @Blacksmithfarm så ni menar att de som inte röstade på Snurrfian borde undersökas särskilt mycket - vilket ger mig, GO och Habina?Jag håller med om det jag har markerat i fetstil.
Men vi har vetat att vi vill ha män.. Men inte vilken typ Jag är glad för din skullSkulle jag en stackars man av folket tala med er om det? Jag har lidit i det tysta men nu har jag släppt alla hämningar!
Fårulven lär väl garanterat ha gjort det, i en sån här lynch finns det väl ingen anledning till att låta bli?sedan får jag ju en liten känsla av att vi hittar ngn/några från lyan bland de som röstade på Snurrfian....
Men vi har vetat att vi vill ha män.. Men inte vilken typ Jag är glad för din skull
Nej, jag vet inte vad BSF menade men jag menade att man borde kolla på de som röstade i sista minuten på Snurrfian när det var tydligt att hon skulle åka,+ @Blacksmithfarm så ni menar att de som inte röstade på Snurrfian borde undersökas särskilt mycket - vilket ger mig, GO och Habina?
Men du får ju följa med har jag ju sagt, vi lovar att ta hand om dig på alla sätt!Cora! Han stal min butler!
Roses mamma stal min kammarjungfru. Tror du även de har ett förhållande?Cora! Han stal min butler!
När jag ser @Paddington s sammanställning tänker jag genast att blacksmithfarm försöker skaffa sig ett fett alibi...
Nej, jag vet inte vad BSF menade men jag menade att man borde kolla på de som röstade i sista minuten på Snurrfian när det var tydligt att hon skulle åka,
+ @Blacksmithfarm så ni menar att de som inte röstade på Snurrfian borde undersökas särskilt mycket - vilket ger mig, GO och Habina?
Jag menade de sista rösterna rent generellt, när det var för sent att vända.Nej, jag vet inte vad BSF menade men jag menade att man borde kolla på de som röstade i sista minuten på Snurrfian när det var tydligt att hon skulle åka,
I inlägget jag citerade så fick jag intrycket att du hade släppt bsf - du skrev typ - det lämnar Snurrfian som ulv
Hmmm, kan det vara så att de ville rösta ut mig, att cirkus skulle rösta på mig, eller i alla fall snabbt kunna ändra sig? Men att (i mitt scenarie) onda bollen__ var sen så de vågade inte lita på att hon skulle hinna in?Cirkus - Noterar också att cirkus verkade vela en del runt Snurrfian/BSF för att slutligen landa i en röst på ulven Snurrfian. Vet inte vad det säger mig, men som sagt, jag lade märke till det.